،

 ایربادز بیتس Solo Buds با قیمت 79 دلاری معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 ایربادز بیتس Solo Buds با قیمت 79 دلاری معرفی شد

شرکت اپل به تازگی ایربادز بیتس Solo Buds را معرفی کرد که از طراحی ساده و قیمت مناسبی برخوردار است. این هدفون جایگزین خوش قیمت‌تر هدفون بیتس استودیو بادز پلاس محسوب می‌شود که با طراحی کامپکت تجربه کاربری راحتی را رقم می‌زند.

 هدفون به درایورهای دولایه مجهز شده که مانع از اعوجاج کوچک شده و در نتیجه صدایی باکیفیت ارائه می‌دهد. هر گوشی به دریچه برش لیزری مجهز شده که بهبود باس را رقم می‌زند. همچنین با این ویژگی راحتی بیشتری درون گوش با آن خواهید داشت.

 محصول بیتس از میکروفون‌های بهینه برخوردار بوده و الگوریتم پیشرفته برای یادگیری نویز دارد و در طول تماس نویز را کاهش می‌دهد. همچنین از دکمه B بهره می‌برد و افراد قادرند به کنترل موسیقی هم بپردازند و دستیار صوتی را فعال کرده و تماس هم حاصل کنند.

 هدفون از بلوتوث 5.3 بهره برده و با دستگاه iOS و اندروید سازگاری دارد. همچنین با قابلیت Find My Device در اندروید و Find My در iOS همراه می‌شود.

 ایربادز بیتس Solo Buds عمرباتری 18 ساعته داشته و با 5 دقیقه شارژ یک ساعت عمرباتری ارائه می‌دهد. این هدفون دارای قابلیت ANC یا حذف نویز است که با داشتن حالت شفافیت تجربه کاربری خوبی را رقم می‌دهد. 

 بیتس سولو بادز با قیمت 79 دلار در رنگ قرمز شفاف، بنفش قطبی، خاکستری طوفانی یا سیاه مات عرضه خواهد شد. بیتس زیربرند اپل است که به تولید محصولات صوتی چون هدفون و اسپیکر می‌پردازد. محصولات این برند البته ارزان نیستند و در کنار قیمت بالا، باکیفیت هم محسوب می‌شوند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *