،

انتشار آپدیت مهم برای گوشی پرچمدار قدیمی هوآوی پی 40 پرو

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتشار آپدیت مهم برای گوشی پرچمدار قدیمی هوآوی پی 40 پرو

شرکت هوآوی در اقدامی غیرمنتظره برای گوشی چند سال قبل پرچمدار خود آپدیت نرم افزاری جدیدی را منتشر کرد. این گوشی پی 40 پرو بوده که آپدیت مهم HarmonyOS این برند را دریافت کرد.

در واقع هوآوی دو آپدیت مهم برای این مدل منتشر کرده که شامل رفع مشکلات موجود و حذف باگ می‌شود. همچنین در بحث امنیتی نیز آپدیت موجب ارتقا امنیتی پی 40 پرو می‌شود.

کاربران این گوشی با بروزرسانی جدید تجربه نرم افزاری بهتری با گوشی پی 40 پرو خواهند داشت. این محصول هوآوی در سال 2020 منتشر شد و انتظار نداشتیم این روزها آپدیتی دریافت کند اما هوآوی به صورت غیرمنتظره بروزرسان را منتشر کرد.

مشخصات کلیدی پی 40 پرو

این گوشی هوشمند دارای ابعاد 158 در 72 در 9 میلیمتر است و وزن 209 گرمی دارد. دستگاه به فریم آلومینیومی و بدنه عقب شیشه‌ای مجهز شد. همچنین باید به استاندارد ضدآب IP68 اشاره کرد که موجب محافظت دستگاه در برابر آب و گردوغبار می‌شود. در سایر مشخصات باید به نمایشگر اولد 6.5 اینچی با نرخ نوسازی 90 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ اشاره کرد.

دستگاه وضوح نمایشگر 2K دارد و تراکم پیکسلی 441ppi شامل آن شد. همچنین باید به پردازنده 7 نانومتری کرین 990 اشاره کرد که به عنوان چیپ اختصاصی سال 2020 هوآوی محسوب شده و توانست موردتوجه قرار گیرد. این چیپ شامل تراشه گرافیکی Mali-G76 MP16 شده و در کنار آن رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 تا 512 گیگ قرار دارد.

در بخش دوربین سه حسگر واید 50 مگاپیکسل، 12 مگاپیکسل پریسکوپ تله فوتو و حسگر اولتراواید 40 مگاپیکسل تعبیه شد. دوربین سلفی نیز یک حسگر 32 مگاپیکسل با حسگر تشخیص چهره و سنسور TOF است. در سایر مشخصات باید به وای فای 6، بلوتوث 5.1، NFC و پورت USB-C اشاره کرد.

محصول هوآوی یک باتری 4200 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 40 واتی شامل آن شده است. اگر از دارندگان پی 40 پرو هوآوی هستید، با رفتن به بخش تنظیمات و آپدیت نرم افزاری، می‌توانید از دریافت بروزرسان مهم جدید آگاه شوید.

هوآوی هر ماه آپدیت‌های مهم و امنیتی را برای گوشی‌های واجد شرایط منتشر می‌کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *