،

 آشکار شدن تاریخ رونمایی گوشی Redmi K80

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 آشکار شدن تاریخ رونمایی گوشی Redmi K80

در روزهای گذشته شایعه شد که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدارگون 8 نسل 4 چیزی جز شیائومی 15 نیست. این گوشی در اواخر ماه اکتبر از راه خواهد رسید.

حال گفته شده ردمی هم روی گوشی کار می‌کند که به چیپ اسنپدارگون 8 نسل 4 مجهز است و با قیمتی کمتر از مدل پرچمدار شیائومی عرضه خواهد شد. انتظار داریم این مدل گوشی Redmi K80 باشد. اکنون گزارش جدیدی توسط اسمارت پیکاچو، افشاگر صنعت در Weibo منتشر شد که نشان می‌دهد سری Redmi K80 می‌تواند در ماه نوامبر معرفی و عرضه شود.

پیش بینی شده کوالکام در ماه اکتبر پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 را معرفی و به تولیدکنندگان گوشی ارائه دهد. در سوی دیگر شیائومی نیز همان ماه سری شیائومی 15 را در دو مدل پرو و استاندارد معرفی خواهد کرد. بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که بتوانیم دستگاه‌های سری ردمی K80 را در ماه نوامبر ملاقات کنیم.

اگر شایعات درست باشند، گوشی Redmi K80 Pro با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 همراه می‌شود اما ردمی K80 به چیپ اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز است. این یعنی خانواده ردمی K80 مدل‌های قاتل پرچمدار هستند و توانایی بالایی برای ارائه دارند. گذشته از آن افشاگر افزود که هر دو گوشی ردمی K80 و K80 Pro مانند ردمی K70 و K70 Pro با صفحه نمایش 2K عرضه خواهند شد.

با این حال، اسمارت پیکاچو افزود که امسال ردمی K80E، جانشین K70E رونمایی نخواهد شد. گویی به نظر رسیده ردمی بیشتر می‌خواهد سری Redmi K را به عنوان مدل‌های پریمیومی و پرچمدار عرضه کند. گذشته از آن، اطلاعات کمی در مورد گوشی‌های  ردمی K80 موجود است و نمی‌توان به شایعات بی اساس اشاره کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند چه برنامه‌ای در سر دارد و چگونه گوشی را در آینده نزدیک معرفی و عرضه می‌کند. پیش بینی شده بزودی مدل‌های جدید را شاهد باشیم. شایان ذکر بوده این کمپانی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و به بازار عرضه می‎‌دارد.

پیش بینی شده ردمی گوشی‌های دیگری هم معرفی کند. ناگفته نماند برند چینی زیربرند مطرح شیائومی است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *