،

اپل تا سال 2026، آیفون تاشو را به تولید انبوه می‌رساند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
آیفون تاشو تا سال 2026 به بازا می‌آید - لاگمدیا

اطلاعات در ماه فوریه گزارش داد که اپل «فعالانه روی نمونه‌های اولیه» برای حداقل دو آیفون تاشو کار می‌کند، اما قبل از سال 2025 تولید نخواهد شد.

برای طرفداران اپل که سال‌ها منتظر یک دستگاه تاشو بودند، به‌نظر می‌رسد روزنه‌ی نور در انتهای این تونل وجود دارد.

به گفته ردیاب اپل 9To5Mac، اپل می‌تواند سال آینده تولید یک دستگاه تاشو 20.3 اینچی را آغاز کند و به‌دنبال آن در سال 2026 یک آیفون تاشو عرضه کند.

طبق یادداشت سرمایه‌گذار جدیدی که توسط 9to5Mac مشاهده شده است، اپل در حال افزایش کار خود بر روی دستگاه‌های تاشو است. جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، می‌گوید که اپل تولید انبوه دستگاه تاشو 20.3 اینچی را در اواخر سال 2025 آغاز خواهد کرد و به‌‍دنبال آن یک آیفون تاشو در اواخر سال 2026 عرضه خواهد کرد.

گوشی تاشو آیفون تولید خواهد شد

اطلاعات در ماه فوریه گزارش داد که اپل «فعالانه روی نمونه‌های اولیه» برای حداقل دو آیفون تاشو کار می‌کند، اما قبل از سال 2025 تولید نخواهد شد.

مینگ چی کو، تحلیلگر زنجیره تامین اپل در ماه مارس گفت که این غول فناوری در حال کار بر روی یک مک بوک تاشو 20.3 اینچی است و انتظار می‌رود در سال 2027 وارد تولید انبوه شود.

تولید انبوه گوشی آیفون تاشو

راس یانگ، تحلیلگر زنجیره تامین صفحه نمایش نیز گزارش داد که این دستگاه تاشو در سال 2026/2027 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، مارک گورمن از بلومبرگ گفته بود که اپل در حال بررسی یک مک‌بوک/آی‌پد هیبریدی با دو صفحه نمایش تاشو است.

به گفته Pu، به‌نظر می‌رسد اپل تلاش‌های خود را در زمینه دستگاه‌های تاشو افزایش داده است. این گزارش حاکی از آن است که ابتکارات دستگاه‌های تاشو اپل در حال افزایش است.

Pu حدس می‌زند که هجوم اپل به سمت دستگاه‌های تاشو، افزوده‌ای قابل‌توجه به سبد محصولات آن، به‌ویژه «بازار فوق‌العاده پیشرفته» را هدف قرار می‌دهد. طبق گزارش 9To5Mac، ظاهرا اپل در حال بررسی دو اندازه صفحه نمایش بالقوه برای آیفون تاشو خود است – 7.9 اینچ و 8.3 اینچ.

اخبار مرتبط: اینفینیکس روی اولین گوشی تاشو خود مشغول کار است

در حال حاضر، اپل تنها نام بزرگ در صنعت فناوری مصرف‌کننده بدون عرضه تاشو در بخش گوشی‌های هوشمند یا موارد دیگر است. 9To5Mac همچنین هشدار داد که هیچ منبع دیگری این جدول زمانی را تایید نکرده است، بنابراین نباید دقیق روی آن حساب کرد.

بر اساس تحقیقات کانترپوینت، بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سه ماهه اول سال 2023 رشد سالانه 64 درصدی را تجربه کرد، زمانی که بازار کلی گوشی‌های هوشمند شاهد کاهش 14.2 درصدی نسبت به سال قبل بود.

تحقیقات بازار استلار در گزارشی در فوریه 2024، گفت که ارزش بازار گوشی‌های هوشمند تاشو در سال 2023 به 27.7 میلیارد دلار رسیده است. 24.9٪ از 2024 تا 2030. این مسیر می‌تواند به ارزش بازار نزدیک به 131.34 میلیارد دلار تا سال 2030 منجر شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *