، ،

تغییرات عمده در طراحی گوگل‌مپس به‌زودی راه اندازی می‌شود

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
گوگل مپ تغییراتی در طراحی خود ایجاد می‌کند

طراحی جدید Google برای Maps (گوگل‌مپس) می‌تواند خیلی زود به‌صورت عمومی عرضه شود، زیرا ظاهر شدن آن در تلفن‌های هوشمند اندرویدی بیشتر و بیشتر شده است. بازنگری طراحی در ابتدا در فوریه سال جاری مشاهده شد، اما به نظر می‌رسد بهبودهای بیشتری در ظاهر به‌زودی در راه است.

9to5Google این تغییرات را مشاهده کرد و اشاره کرد که بسیاری از تنظیمات طراحی مشابه آنچه قبلا دیده شده است. این به‌روزرسانی شامل تغییر چندین پنل تمام صفحه برای نمایش بخش‌هایی از نقشه در پس‌زمینه است و به کاربران در هنگام جستجوی جزئیات خاص، یک پس‌زمینه متنی ارائه می‌دهد.

تغییرات عمده در Google Maps به زودی در تمام دستگاه‌ها

لبه‌های این پنل‌ها با گوشه‌های گردتر نرم‌ شده‌اند و دکمه‌هایی برای بستن یا اشتراک‌گذاری کارت اطلاعات نمایش داده شده در حال حاضر راحت‌تر قرار داده شده‌اند. طرحی که قبلاً در فوریه آزمایش شده بود، دارای یک چیدمان انباشته برای پنل‌ها بود که یک جلوه لایه‌ای ایجاد می‌کرد، اما این مورد حذف شده است.

فیلدهای وارد کردن نقاط شروع و پایان یک سفر اکنون در بالای نقشه شناور هستند و کنترل‌های تغییر حالت‌های حمل و نقل به پایین صفحه منتقل شده‌اند. به‌نظر می‌رسد این قابل توجه‎ترین تغییر طراحی تاکنون بوده است.

به‌طور کلی، به‌روزرسانی به این معنی است که در حین حرکت در برنامه، بیشتر نقشه را به شما نشان می‌دهد.

اما همانطور که قبلاً ذکر شد، این تغییر طراحی هنوز برای همه در دسترس نیست زیرا عرضه گسترده‌تری هنوز اتفاق نیفتاده است. اما از آنجایی که این آپدیت برای چندین کاربر اندرویدی ظاهر شده است، باید مدت زیادی طول نکشید که گوگل آن را به‌صورت رسمی معرفی کند.

مطالب بیشتر: Google Maps ساختمان‌ها به‌صورت سه‌بُعدی نشان خواهد داد+تصاویر

برای دریافت این تغییر طراحی، نیازی به آپدیت دستی برنامه گوگل‌مپس خود نخواهید داشت، زیرا به‌نظر می‌رسد تغییر سمت سرور است، بنابراین باید به‌طور خودکار اعمال شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *