،

انتظار عمر باتری بهتر سری گلکسی اس 25 باشید

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
انتظار عمر باتری بهتر سری گلکسی اس 25 باشید

تا رونمایی سری گلکسی اس 25 سامسونگ فاصله بسیاری باقی مانده و از مدتها قبل شایعاتی درباره این مدل‌ها منتشر می‌شود. بنابراین سامسونگ زمان بسیاری برای توسعه و تغییر و تحول این سری گوشی دارد. اکنون اطلاعات تازه از سری اس 25 فاش شده که پیرامون عمر باتری دستگاه است.

یک شایعه جدید فاش کرده که سامسونگ احتمالا از هوش مصنوعی برای بهبود عمر باتری در سری S25 بدون نیاز داشتن به افزایش ظرفیت باتری استفاده خواهد کرد. تکنیک بهینه‌سازی باتری مبتنی بر هوش مصنوعی یک کانسپت جدید نیست. حالت ذخیره انرژی هوش مصنوعی نسل فعلی سامسونگ، وظایف پس زمینه را بر اساس الگوهای کاربر بهینه‌سازی دارد.

به هر حال، آخرین شایعه نوعی رویکرد جدید برای صرفه جویی در باتری را آشکار می‌کند. به جای محدود کردن عملکرد CPU و GPU یا اصلاح وظایف پس‌زمینه، فرآیندهای غیرضروری پس‌زمینه که منابع سیستم را خارج می‌کنند تا باتری عمر بیشتری ارائه دهد.  باید بیان داشت، به نظر نمی‌رسد که این چیزی باشد که به هوش مصنوعی سنگین نیاز پیدا کند، اما می‌تواند شرایط را برای افزایش عمرباتری فراهم سازد.

شایعه ادعا کرده که این سیستم هوش مصنوعی جدید قادر است عمر باتری گلکسی اس 25 اولترا را 5 تا 10 درصد ارتقا بخشیده که یک پیشرفت قابل قبول است. سامسونگ بدون شک با عرضه سری گلکسی اس 24 نشان داد که پذیرای فناوری هوش مصنوعی در محصولاتش است. فناوری که آن را گلکسی AI نامید و با سری گلکسی اس 24 پدیدار شده است. در حال حاضر گوشی‌های پرچمدار قدیمی سامسونگ هم از این هوش مصنوعی بهره می‌گیرند.

بدون شک با پیشرفتی که سامسونگ برای این هوش مصنوعی برای نسل بعدی گلکسی اس در نظر گرفته، باید انتظار عملکرد بهتر سری گلکسی اس 25 بخصوص در بحث باتری باشیم. این شرکت در تلاش بوده تا قابلیت‌های بیشتری با هوش مصنوعی فعال کند و در نسل‌های آینده هوش مصنوعی نقش بسزایی در محصولات سامسونگ دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند کره‌ای چیست. انتظار داریم در هفته‌های بعد شایعات بیشتر ارائه شود. احتمالا در اولین ماه سال 2025 این سری رونمایی شود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *