افراد ناشنوا هم میتوانند با اپراتورهای ایرانسل تماس بگیرند و مشکلات خود را مطرح کنند
خبرنگار لاگمدیا مستقر در نمایشگاه الکامپ، در گفتوگویی با مسئول پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی ایرانسل حاضر در بیست وششمین دورهٔ نمایشگاه الکامپ در مورد این خدمت پرسید.
وی با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکتی گفت: ما، در راستای اجراییشدن اهداف پایداری کسبوکار تعریف شده در سازمان، خود را ملزم به ارائه خدماتمان برای آحاد جامعه دانستیم.
به این معنا که افرادی با محرومیتهای خاص اما توانمندی متفاوت نیز بتوانند از خدمات اوپراتور ایرانسل بهرهمند شوند.
پس از چندین جلسه هماندیشی، پروژهٔ ارائهٔ خدمت به ناشنوایان عزیز رقم خورد. مسئول پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلاتی اشاره کرد که در مسیر عملی شدن این پروژه وجود داشت: مشکلاتی همچون پیداکردن آمار دقیق جامعهٔ هدف، چگونگی ارتباط با آنان، روشهای معرفی خدمت و توجیه این گروه به استفاده از خدمت و مواردی از این دست.
این مقام مسئول اشاره کرد که در این راه از گروههای مردم نهاد کمک گرفتیم. چون بسیاری از افراد با توانمندیهای خاص یا با مشکلات خود کنار آمدهاند و باورشان شده که خدمتی مخصوص آنان نیست؛ و یا اینکه اطلاعات خود را به عنوان افراد توانیاب در مراکز بهزیستی ثبت نکردهاند.
مسئول پایداری و سرمایهگذاری اجتماعی در تشریح این خدمت اعلام کرد: این گروه از افراد بهمحض تماس با مرکز ایرانسل، از طریق بخشی که برایشان تعریف شده است به مسئول مربوط وصل میشود که حتما زبان اشاره و توانایی برقراری ارتباط با این گروه را دارد.