،

قلب تپنده قدرت: Nord CE 4 Lite وان پلاس با تراشه قدرتمند معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
قلب تپنده قدرت: Nord CE 4 Lite وان پلاس با تراشه قدرتمند معرفی شد

وان پلاس تصمیم دارد بزودی گوشی جدیدی را با نام Nord CE 4 Lite معرفی کند. مدلی که ادعا شده تاکنون چندین گواهی تایید دریافت کرده و بزودی باید شاهد عرضه آن باشیم.

به تازگی گوشی جدید وان پلاس در پایگاه BIS هند رویت شد. گویی این مدل وان پلاس Nord CE 4 لایت بوده و جانشین گوشی Nord CE 3 Lite آوریل سال 2023 محسوب می‌شود.

به گزارش رسانه MySmartPrice، سایت IMDA سنگاپور به گوشی با شماره مدل CPH2621 تاییدیه داده و آن چیزی نیست جز وان پلاس Nord CE 4 Lite. در واقع انتظار داریم وان پلاس محصول جدید را با نام Nord CE 4 Lite در بازار عرضه کند. این گوشی حتی پیشتر در پایگاه داده Geekbench رویت شد و انتظار داریم یک میان رده کارآمد باشد.

فهرست Geekbench برای این مدل نشان داده که گوشی از چیپست اسنپدراگون 7+ نسل 3 و 12 گیگابایت رم بهره می‌برد. این شرکت پیشتر گوشی وان پلاس Nord CE 4 را با تراشه Snapdragon 7 Gen 3 عرضه کرد و بعید بوده که مدل Lite با پردازنده قدرتمندتری به بازار برسد. از قبل هم یک افشاگر مدعی شد که این گوشی وان پلاس در هند با قیمت کمتر از 20000 روپیه عرضه خواهد شد.

در حقیقت این مدل ریبرند اوپو A3 است و ممکن بوده دستگاه حتی به چیپ اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز شود. در سایر مشخصات باید به نمایشگر 6.6 اینچی 120 هرتز با پنل AMOLED پلاس، دوربین عقب دوگانه 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل اشاره کرد.  برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا وان پلاس این محصول جدید خود را معرفی و عرضه کند.

هر سال وان پلاس گوشی‌های جدیدی ارائه می‌دهد که در نوع خود برجسته هستند. بنابراین باید انتظار عملکرد بالایی را داشت و یک میان رده جذاب توسط وان پلاس عرضه خواهد شد. وان پلاس احتمالا در تابستان یا اواخر بهار این گوشی جدید را معرفی کرده و به بازار خواهند رساند.

جزئیات دقیقی در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. 

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *