،

می‌میکس فلیپ شیائومی رسماً تایید شد! ترکیبی از نوآوری و زیبایی

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
می‌میکس فلیپ شیائومی رسماً تایید شد! ترکیبی از نوآوری و زیبایی

براساس گزارش‌های تاکنون منتشر شده، کمپانی شیائومی در نظر دارد امسال از اولین گوشی فلیپ تاشو خود با نام میکس فلیپ رونمایی کند. این تلفن هوشمند بارها تحت شایعه قرار گرفته و چندین اطلاعات آن به بیرون درز پیدا کرد.

به تازگی وب سایت 3C چین تاییدیه‌ای به محصول شیائومی داده که به سرعت شارژ این دستگاه اشاره می‌کند. تاییدیه به صراحت گوشی را به عنوان Mix Flip تأیید نکرده، اما منابع معتبر شماره مدل 2405CPX3DC را به گوشی آینده فلیپ تاشو شیائومی منتسب می‌دانند. در جای دیگر این گواهی گفته شده که محصول آینده شیائومی تاشو بود و دارای سرعت شارژ 67 واتی است.

گذشته از آن، لیست 3C ویژگی خاصی در موردمی‌میکس فلیپ شیائومی فاش نکرده و نمی‌دانیم دقیقا با چگونه گوشی رو به رو هستیم. با این حال اولین بار بوده که در یک گواهی رسمی چنین مدلی آشکار شده است. به گفته افشاگر صنعت Digital Chat Sation، شیائومی احتمالا Mix Flip را به همراه Mix Fold 4 در سه ماهه سوم سال 2024 معرفی و عرضه کند.

انتظار داریم می‌میکس فلیپ شیائومی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال و سنسور Omnivision OV60A برای دوربین تله فوتو 2X مجهز شود. در سایر مشخصات باید به قابلیت شارژ بی سیم در این مدل هم اشاره کرد. این مدل قابلیت ضدآب دارد و به عنوان مدلی پرچمدار با چنین ویژگی ارائه خواهد شد. انتظار داریم شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 در این مدل بهره گیرد.

بنابراین با گزینه برجسته از برند چینی رو به رو هستیم. هر سال شیائومی مجموعه گوشی هوشمندی را معرفی و عرضه می‌کند که دارای ویژگی‌های قابل توجه و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند. بنابراین در نیمه دوم سال 2024 باید شاهد مدل‌هایی قابل توجه باشیم که ویژگی‌های جذابی را ارائه داده و در نوع خود گزینه ارزشمند هستند.

پیش بینی شده بیشتر جزئیات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. شیائومی تصمیم دارد دستگاهی ارائه دهد که می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد. اولین بار است که گوشی فلیپ توسط این شرکت معرفی و عرضه می‌شود.  انتظار داریم بیشتر جزئیات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و شیائومی گوشی فلیپی عرضه دارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *