Search
Close this search box.

آرامش و کیفیت صدای عالی با ایربادز انکر Soundcore A30i ANC!

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
آرامش و کیفیت صدای عالی با ایربادز انکر Soundcore A30i ANC!

شرکت انکر به تازگی از ایربادز Soundcore A30i با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) رونمایی کرد و در حال حاضر دردسترس است. هدفون جدید انکر ANC دارای قیمت اقتصادی بوده و از طریق فروشگاه آمازون در سراسر جهان به فروش می‌رسد. 

هدفون انکر A30i توانایی آن را دارد تا صدا را تا 46 دسی بل کاهش دهد. حذف نویز در دستگاه به طور خودکار برای تنظیم نویز بوده و تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زند. A30i دارای دیافراگم کامپوزیت 6 میلیمتری بوده که به شفافیت و تعادل خروجی صدا کمک خواهد کرد. این هدفون دارای چهار میکروفون داخلی بوده که به کاربر اجازه داده به راحتی تماس تلفن برقرار نمود. 

از برنامه Soundcore هم جهت تنظیم هدفون و سفارشی‌سازی عملکرد آن استفاده نمود. برنامه Soundcore همچنین دسترسی به جلوه صوتی فراگیر سه بعدی و حالت شفافیت را به دنبال دارد. سه حالت حذف نویز در این هدفون قابل دستیابی بوده همچنین شامل پنج سطح شدتی می‌شود.

 هدفون A30i هرکدام تنها  3.7 گرم وزن داشته و سبک هستند. آنها از نظر ارگونومی طراحی شده تا امکان استفاده آسان را برای مدت طولانی فراهم می‌سازند. کیس شارژ هدفون شبیه رژ لب بوده و ساختار کامپکتی دارد. سه سایز نوک گوش از S تا L تدارک دیده شده و در حالی که انکر چهار نوع رنگی از هدفون را ارائه می‌دهد. گزینه رنگی مشکی، سفید، آبی و صورتی است.

انکر A30i با اتصال بلوتوث 5.4 سازگاری بوده و گوشی‌ها را می‌توان به تنهایی متصل کرد. این هدفون در حالت عادی تا 7 ساعت با یک بار شارژ پخش می‌گردد. زمان پخش مربوطه در زمانی که ANC فعال بوده حدود 5 ساعت اعلام شد. کیس شارژ در حالت عادی و ANC به ترتیب 17 و 13 ساعت اضافی را رقم می‌زند.

هدفون حذف نویز انکر A30i بیش از 49.99 دلار بوده و معادل آن در چندین بازار از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و استرالیا است. انکر A30i نیز متعاقباً در اروپا به فروش خواهد رسید. این برند هر سال نسل جدیدی از هدفون خود را معرفی و عرضه می‌کند و سعی دارد سبد محصول خود را گسترش دهد.

انکر برند موفقی بوده که توانسته محصولات صوتی باکیفیتی ارائه دهد. پیش بینی شده بزودی این برند محصولات باکیفیتی بزودی عرضه دارد. برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت انکر مراجعه کنید و برند سعی دارد سبد محصول خود را گسترش دهد و بیش از پیش سازد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *