Search
Close this search box.

در اولین روز نمایشگاه الکامپ 1403 چه گذشت؟

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
نمایشگاه الکامپ 1403 گزوه دوزان - لاگ مدیا

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ ۱۴۰۳) از ۹ تا ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است.

حضور عیسی زارع پور، وزریر ارتباط دولت شهید رئیسی نیز در نوع خود اتفاقی دور از انتظار بود. با این حال زارع‌پور ظبق روال سال گذشته و به‌عنوان وزیر موقت ارتباطات، از این مسئولیت شانه خالی نکرد.

در این گردهمایی اهالی فناوری، مجموعه‌های استارتاپی و شرکت‌های فعال و پیشرو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کنار یکدیگر گرد هم آمدند تا با به نمایش گذاشتن آخرین دستاورهای‌شان به تبادل علمی و تکنولوژیکی به همکاران و علاقه‌مندان بپردازند.

اخبار مرتبط: در نمایشگاه الکامپ 1402 چه گذشت

الکامپ امسال شاهد رشد قابل توجهی از نظر وسعت فضا و تعداد مشارکت‌کنندگان بوده است. این نمایشگاه در فضایی بیش از 50 هزار متر مربع برگزار می‌شود و میزبان بیش از 500 شرکت، تیم استارتاپی و 9 پارک علم و فناوری خواهد بود.

همچنین در سالن‌های 38 و «خلیج فارس» نمایشگاه، شاهد حضور نمایندگان کشورهای خارجی از جمله روسیه، کره جنوبی، آلمان، تایوان، سوریه، چین، پاکستان و ترکیه بودیم.

شرکت‌های دانش بنیان بزرگ و استارت آپ‌هایی در سطوح مختلف در این نمایشگاه حضور به عمل رساندند. هر آن چیزی که مربوط به IT باشد در این نمایشگاه توجه آی‌تی باز ها را جلب خواهد کرد. از فروش قطعات الکترونیکی صوتی تا آخرین خدمات اوپراتورهای موبایل و حضور آموزشگاه‌ها و آکادمی های مطرح فناوری اطلاعات مانند دوران آکادمی برای آموزش و جذب و استخدام نیرو، در این گردهمایی حضور به هم رسانده‌اند.

این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه 12 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران (اتوبان شهید چمران – خیابان سئول) برقرار خواهد بود.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *