چندین کاربر آیفون پس از نصب iOS 17.2.1 ناراحتی خود را در وبسایت بحثهای انجمن پشتیبانی اپل ابراز کردهاند. شکایات پیرامون مشکلات در ارتباط با ارائه دهندگان شبکه بوده است.
گزارش شده است که آیفون از زمان عرضه آپدیت جدید iOS 17.2.1 توسط این غول فناوری، با مشکلات اتصال سلولی در سراسر جهان دست و پنجه نرم میکند. این شرکت به دنبال رفع نگرانیهای مربوط به تخلیه باتری بوده است، اما با این وجود، این شرکت در مورد مشکلات مربوط به شبکه گزارش داد.
شکایات کاربران در انجمن پشتیبانی اپل
چندین کاربر آیفون پس از نصب iOS 17.2.1 ناراحتی خود را در وبسایت گفتگوهای انجمن پشتیبانی اپل ابراز کردهاند. شکایات پیرامون مشکلات در برقراری ارتباط با ارائه دهندگان شبکه بوده است که کاربران را به جستجوی راه حل برای مشکلات جدید ترغیب کرده است.
تجربیات کاربران
یکی از کاربران ابراز تاسف کرد: “بعد از آپدیت دیشب آیفون خود به 17.2.1، دیگر نمیتوانم به ارائهدهنده شبکه خود وصل شوم. ریست را امتحان کردم و باز هم کار نمیکند! بسیار ناامید کننده. سالها به اپل و آیفون اعتماد کردم، اکنون نه! مطمئن نیستم.”
کاربر دیگری درخواست کمک کرد و گفت: “هر گونه اطلاعاتی در مورد نحوه حل این مشکل شبکه وجود دارد. از شب گذشته پس از بهروز رسانی هیچ شبکهای در دسترس نیست.”
یکی دیگر از کاربران مشکل خود را به اشتراک گذاشت، “بعد از آپدیت دیشب آیفون خود به 17.2.1، دیگر نمیتوانم به ارائه دهنده شبکه خود متصل شوم. ریست را امتحان کردم و باز هم کار نمیکند.”
بهروز رسانیهای پیشبینی شده از اپل
گزارش ها حاکی از آن است که انتظار میرود اپل مشکل اتصال سلولی را از طریق انتشار هر یک از 2 به روز رسانی 17.2.2 یا 17.3 در آینده برطرف کند. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد تا بهسرعت مشکلاتی را که با بهروزرسانی اخیر معرفی شده بود، برطرف کند.
راه حل موقت با iOS 17.3 بتا
کاربرانی که مشکلات اتصال سلولی را تجربه کردهاند در حال حاضر این گزینه را دارند که با ثبتنام در برنامه بتای عمومی iOS 17.3، راه حلی موقت را استفاده کنند.
این رویداد چالشهای مرتبط با بهروزرسانیهای نرمافزاری را برجسته کرده است و بر اهمیت تصمیمگیری بهموقع برای حفظ رضایت و اطمینان کاربر تأکید میکند.