Search
Close this search box.

جبران خسارت مشتریان توسط مایکروسافت

حمیدزاده
اشتراک‌گذاری در:
جبران خسارت مشتریان توسط مایکروسافت

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که اگر مشتریانی که از محصولات هوش مصنوعی این شرکت استفاده می‌کنند با شکایت‌های نقض قانون کپی رایت از سوی شرکت‌های طرف ثالث روبرو شوند، هزینه‌های حقوقی آن‌ها را تقبل می‌کند.
مایکروسافت در یک پست وبلاگی اعلام کرد این اقدام محافظتی را تا زمانی برای مشتریانش فراهم می‌کند که از دستورالعمل‌ها و فیلترهای مخصوص محتوا که در محصولات تعبیه شده است، پیروی کنند.
این دستورالعمل‌ها و فیلترهای مذکور برای جلوگیری از تولید محتوای ناقض قانون کپی رایت در محصولات هوش مصنوعی به کار رفته است و کاربران باید از فیلترهای محتوا و دیگر سیستم‌های ایمنی استفاده کنند که مایکروسافت در محصولاتش فراهم کرده و نباید محتوای ناقض قوانین تولید کنند. به عنوان مثال افراد نباید داده‌هایی که مجوز استفاده از آنها را ندارند، به کار گیرند.
مایکروسافت قصد دارد با این کار به مشتریانش این اطمینان را بدهد که سرویس‌ها و خروجی که تولید می‌کنند، هیچ نگرانی حقوقی در بر ندارد. این شرکت قبلا اعلام کرده بود اگر افراد با شکایات مبتنی بر کپی‌رایت روبرو شوند، مسئولیت ریسک‌های حقوقی احتمالی را تقبل می‌کند.
این شرکت در ادامه توضیح داد که اگر یک طرف ثالث از مشتریان تجاری‌اش شکایت کند و مشتری مجبور شود مبلغی را در نتیجه رای نامساعد دادگاه یا برای تسویه بپردازد، شرکت آمریکایی آن را تقبل می‌کند.
لازم به ذکر است که مایکروسافت یکی از شرکت‌های اصلی توسعه دهنده هوش مصنوعی مولد است که در شرکت اوپن ای آی، سازنده چت بات چت جی پی تی نیز سرمایه گذاری کرده است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *