Search
Close this search box.

والمارت از جدیدترین ابزارهای فناوری رونمایی کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
والمارت از جدیدترین ابزارهای فناوری رونمایی کرد

فن‌آوری‌های جدید توسط داگ مک‌میلون، رئیس و مدیر عامل WalmartWMT + 0.1% در سخنرانی اصلی در CES (نمایشگاه الکترونیکی مصرف‌کننده) معرفی شد. اطلاعیه‌های او بسیار مهم هستند زیرا او از این مناسبت استفاده کرد تا توضیح دهد که Walmart چگونه قصد دارد از فناوری به‌عنوان ابزاری برای ارتقاء تجارت استفاده کند. او کار Walmart را در عرصه فناوری اینگونه تعریف کرد: “ما فناوری را برای خدمت به مردم می‌سازیم و نه برعکس.”

مک‌میلون تاکید کرد که هدف والمارت سرمایه‌گذاری در فناوری است تا به مردم کمک کند بهتر از همیشه زندگی کنند، و پیشرفت‌های فناوری این روزها باعث می‌شود که احساس کنیم هر چیزی امکان‌پذیر است. او ادامه داد: «نقشه راه فناوری ما قانع‌کننده است، و ما در مورد آن بسیار هیجان‌زده هستیم، اما واضح است که ما یک شرکت تحت رهبری مردم و دارای فناوری هستیم.»

برخی از محصولاتی که او فاش کرد:

1-تجربه جستجوی جدید Gen-AI اکنون برای مشتریان IOS در دسترس است. تجربه جستجوی پیشرفته به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به جای جستجوی محصولات جداگانه، بر اساس موارد استفاده خاص جستجو کنند. به‌عنوان مثال، این ابزار به مشتری کمک می‌کند تا جستجوی جمع‌آوری شده برای یک مهمانی تماشای فوتبال را در مقابل جستجوهای فردی برای چیپس، بال کبابی، نوشیدنی و تلویزیون 90 اینچی که کلید یک مهمانی موفق هستند، انجام دهد. این ابزار جدید همچنین نتایج متقاطع مرتبط را تولید می‌کند.

2-نگاهی اجمالی به والمارت دوباره «پر کردن در خانه»، که از هوش مصنوعی و تخصص عمیق تکمیلی Walmart استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که سبد خرید آنلاین مشتریان با اقلام مناسب در زمان مناسب پر شده و در یخچال در آشپزخانه یا گاراژ در یک مکان قابل اعتماد تحویل داده می‌شود.

3- یک پلتفرم تجارت اجتماعی بتا به نام «خرید با دوستان» یا Shop with Friends که خرید VR (واقعیت مجازی) را با امکان به اشتراک گذاشتن لباس‌های مجازی با دوستان و دریافت بازخورد در مورد یافته‌های مد خود به مشتریان امکان می‌دهد.

همه این ابزارهای جدید والمارت را قادر می‌سازد تا تجربیات خرید شخصی و انعطاف‌پذیرتری ایجاد کند.

گزینه‌های خرید کانال Omni چندین دهه است که وجود داشته است، اما خرده‌فروشی تطبیقی جدید است و تجربه خرید را یک قدم جلوتر می‌برد. Suresh Kumar، مدیر ارشد فناوری جهانی و مدیر ارشد توسعه Walmart Inc توضیح می‌دهد: «این یک خرده فروشی است که نه تنها تجارت الکترونیکی یا درون فروشگاهی است، بلکه یک تجربه خرده فروشی واحد و یکپارچه است که به‌طور یکپارچه بهترین جنبه‌ها را با هم ترکیب می‌کند. همه کانال‌ها.” برای والمارت، او خرده فروشی تطبیقی را ریشه در تمرکز واضح بر مردم می‌داند.

Sam’s Club برای آزمایش موثر مفاهیم استفاده شد. برنامه‌های کاربردی عملی کار کردند و اکنون به‌طور گسترده‌تری ارائه خواهند شد. والمارت همچنین اعلام کرد که تحویل هواپیماهای بدون سرنشین را به 1.8 میلیون خانوار دیگر افزایش داده است. این اقدام برای رقابت با 0.4% تلاش AmazonsAMZN برای تسلط بر تجارت تحویل پهپادهای دارویی انجام شد.

همچنین شایان ذکر است که 2.1 میلیون شریک آن نیز مستقیماً از سرمایه‌گذاری‌های فناوری Walmart بهره می‌برند. این شرکت ابزارهایی را برای همکاران خود فراهم کرده است، از جمله ابزاری به نام دستیار من، که نحوه کار همکاران را تغییر می‌دهد و به آنها کمک می‌کند تا حجم کار را مدیریت کنند و برخی از مشکلات خود را حل کنند.

توضیحات درباره پست

والمارت تغییر کرده است. سیستم‌ها و اولویت‌های سنتی برای ارتقای خدمات، سرعت بخشیدن به تحویل به مشتریان و انجام کارآمدتر، دوباره مورد بررسی قرار گرفته‌اند. این شرکت در حال تطبیق بسیاری از پیشرفت‌های فناوری جدید، با استفاده از اطلاعات عمومی و برنامه‌های کاربردی هوش مصنوعی به نفع خود است. لازم نیست اولین شرکتی باشد که از فناوری استفاده می‌‎کند، اما متعهد است که از مفاهیم اثبات شده برای بهبود تجربه خرید خود استفاده کند.

این استراتژی، شرکت را مایل‌ها جلوتر از رقابت می‌برد و آزمایش‌های Sam’s Clubs به زودی در فروشگاه‌های Walmart’s Superstores قابل مشاهده خواهند بود.

شعار «ما فناوری را برای خدمت به مردم می‌سازیم، نه برعکس» نشان می‌دهد که چگونه مدیریت عمدا منتظر شفاف‌تر شدن حقایق و شفاف‌تر شدن نتایج بود. والمارت منتظر ماند تا این فناوری محکم شود و اکنون آماده حرکت به جلو است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *