Search
Close this search box.

شیائومی سیستم عامل جدیدی را برای تقویت جاه‌طلبی‌های خود در اروپا به کار می‌گیرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
شیائومی با Hyperos در بازار اروپا

Quanxin Wang، GM شیائومی اروپای غربی، به Mobile World Live گفت که پس از موفقیت در ایجاد برند خود در اسپانیا، رشد در بریتانیا و آلمان را مورد توجه قرار داده است و بر اهمیت توسعه عرضه‌اش فراتر از گوشی‌های هوشمند برای همگام شدن با تقاضای مصرف‌کنندگان تاکید کرد.

وانگ در مصاحبه‌ای گفت که شیائومی در سال‌های اخیر در بازارهای آگاه از قیمت از جمله اسپانیا عملکرد خوبی داشته است، جایی که او ادعا می‌کند پس از بهره‌مندی از افت رقیب‌اش هواوی، اکنون به‌عنوان فروشنده پیشرو گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

برای ایجاد حضور عمیق‌تر در اروپا، وانگ گفت که این شرکت اکنون بریتانیا و آلمان را هدف قرار داده است، با این حال با چالشی مداوم برای ایجاد روابط با مصرف کنندگان در سابق مواجه است.

بریتانیا بازار پیچیده‌ای برای بسیاری از برندهای فناوری

مانند ایالات متحده، مصرف‌کنندگان به برندها اختصاص دارند و برای یک تجربه ممتاز هزینه بیشتری خواهند پرداخت. وقتی نوبت به معرفی محصولات و ارزش‌های‌شان به آن‌ها می‌رسد، شیائومی در حال سفر به بازار بریتانیا است.

HyperOS

برای سوق دادن مشتریان به اکوسیستم خود، شیائومی به‌شدت از HyperOS استفاده می‌کند، پلتفرمی که در سری 14 آن عرضه شد. این سیستم عامل از سال 2017 در حال کار است و برای متحد کردن همه دستگاه‌ها و برنامه‌های شیائومی طراحی شده است.

وانگ توضیح داد که مصرف‌کنندگان اکنون می‌خواهند از دستگاه‌های خود بیشتر استفاده کنند زیرا مجموعه محصولات و خدماتی که می‌خواهند کنترل کنند افزایش می‌یابد.

HyperOS بیش از 200 دسته محصول را ادغام می‌کند، 820 میلیون دستگاه را به هم متصل می‌کند و «بیش از 95 درصد از درخواست‌های کاربر را پوشش می‌دهد».

وانگ با استناد به پیش‌بینی شرکت داده Statista، ارزش بخش‌ خانه‌های هوشمند جهانی در سال 2025 حدود 262.6 میلیارد دلار خواهد بود، او معتقد است که مصرف کنندگان اکنون به‌دنبال تلفن‌های هوشمند خود هستند تا به مراکز فرمان از راه دور تبدیل شوند. او اضافه کرد که شرکت‌های گوشی‌های هوشمند باید در کنار این رفتار برای پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کننده برای حفظ رشد، تکامل یابند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *