، ، ،

اپل به‌عنوان «برند سال» انتخاب شد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
اپل به عنوان برند سال از نظر مطابقت با زیست سالم طبیعی انتخاب شد

به نقل از شرکت PETA؛ بزرگترین سازمان حقوق حیوانات در جهان است و نهادهای PETA بیش از 9 میلیون عضو و حامی، سال 2023: شرکت اپل به‌وضوح تشخیص می‌دهد که مصرف کنندگان آگاه امروزی می‌خواهند از برندهای پایدار حمایت کنند. در پنج سال گذشته، جستجوهای جهانی برای کالاهای پایدار 71٪ افزایش یافته است و نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق خریداران به تأثیرات زیست محیطی محصولاتی که می‌کنند اهمیت می‌دهند. خرید اپل به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت جهان، خواسته‌های مصرف‌کنندگان را برآورده می‌کند و با حذف چرم از بند ساعت‌های اپل واچ به‌عنوان بخشی از هدف خود برای خنثی شدن کربن تا سال 2030، الگواین برند در عوض لوازم جانبی بدون چرم را ارائه می‌کند و به مصرف‌کنندگان دلسوز این امکان را می‌دهد که در مورد خرید محصولات حیوانی و سازگار با محیط زیست احساس خوبی داشته باشند.

آیا چرم برای محیط زیست مضر است؟

بر اساس شاخص پایداری مواد هیگ، چرم ساخته شده از پوست گاو بیش از هر چرم گیاهی مصنوعی یا گیاهی در آلودگی آب، کاهش آب و انتشار گازهای گلخانه‌ای نقش دارد. پرورش گاو مستلزم آن است که هزاران هکتار زمین از درختان و حیواناتی که به‌طور طبیعی در آنجا زندگی می‌کنند پاکسازی شود. تقریباً 80 درصد از جنگل‌زدایی در جنگل‌های آمازون برزیل به‌دلیل تخریب زمین توسط دامداران برای پرورش حیوانات برای پوست و گوشت آنها بوده است.

به نقل از سایت Pete اپل به عنوان برند سال2023  انتخاب شد

به‌روزرسانی‌های اپل برای محصولات بدون چرم

اپل قبلاً چندین لوازم جانبی بدون چرم و مبتنی بر FineWoven را عرضه کرده است – از جمله بند ساعت اپل، کیف پول و قاب آیفون. به گفته این شرکت، این ماده جدید که بازیافت می‌شود، «در مقایسه با چرم‌های کربن فشرده‌تر، انتشار قابل‌توجهی کمتری دارد.»

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *