،

مدیرعامل متا، اعمال ویژگی جدید را برای Threads اعلام کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
کاهش مداوم اعضای تردز

Threads شاهد کاهش کاربران فعال روزانه (DAU) بوده است. هفته گذشته، اعداد فاش شده توسط Sensor Tower نشان می‌دهد که DAU Threads 82٪ کاهش یافته است و مقدار زمان ماندن در برنامه نیز کاهش یافته است زیرا تنها هشت میلیون نفر از آن استفاده می‌کنند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا ماه گذشته در یک جلسه در تالار شهر گفت که این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای «قلاب‌های نگهدارنده» یا ویژگی‌هایی است که کاربران را از فرار از پلتفرم دور نگه دارد.
زاکربرگ در پستی در Threads نوشته بود: «یک هفته خوب برای Threads». او گفت: «جامعه اینجا در مسیری قرار دارد که من انتظار دارم یک اپلیکیشن با دید بلندمدت پر جنب و جوش بسازم»، و افزود که ویژگی‌های گزینه‌های جستجو نسخه وب «در چند هفته آینده می‌آیند».

زاکربرگ نوشت: «کار زیادی در پیش است، و در مورد سرعت حرکت تیم هیجان زده هستم.
این توسعه چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت اعلام کرد در حال برنامه‌ریزی برای افزایش ماندگاری در این پلتفرم است و زاکربرگ گفت که حفظ کاربران در این برنامه بهتر از انتظار مدیران است، اگرچه «بی نقص» نبود.
زاکربرگ گفت: «بدیهی است که اگر بیش از 100 میلیون نفر ثبت‌نام کنند، در حالت ایده‌آل عالی خواهد بود اگر همه آن‌ها یا حتی نیمی از آن‌ها در پلتفرم بمانند. ما هنوز هم در نقطه ایده‌آل نیستیم». این افت «طبیعی» بود و او انتظار دارد که با افزودن ویژگی‌های بیشتر به برنامه، کم کم باعث رشد شود.

ویژگی‌هایی افزوده شده قبلی

Threads اخیراً مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای رقابت بهتر با X دریافت کرده است. شرکت متا گزینه‌ای را برای فید زمانی و ترجمه خودکار ارائه کرده است و مدیر عامل شرکت گفت که ویژگی‌های بیشتری روی پلتفرم وجود دارد.
علاوه بر این، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را اعلام کرد که شامل راه‌های جدیدی برای فیلتر کردن اعلان‌ها در Activity، دکمه‌ای برای دنبال کردن سریع فالوورهای شما و روشی سریع برای تأیید درخواست‌های فالوور است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *