،

معرفی هزاران ابزار هوش مصنوعی در سایت TOP AI

زارعی
اشتراک‌گذاری در:
معرفی هزاران ابزار هوش مصنوعی در سایت TOP AI

آیا می دانید هوش مصنوعی در زمینه پیشرفت فناوری می تواند به عنوان هسته اصلی باشد. این پیشرفت فناوری می تواند پیدایش و طراحی ماشین هایی در راستای یادگیری و آموزش تجربیات انسانی باشد. عمل به وظایفی که از پیش تعیین شده است و ایجاد هماهنگی برای وارد شدن به یک فناوری جدید دیگر، نشان از وجود هوش مصنوعی است؛ زیرا روز به روز بر پیشرفت هوش مصنوعی در دنیای امروزی افزوده می شود. هم انسان ها و هم هوش مصنوعی هر دو با هم در حال رشد و تکامل هستند. در ادامه مطالبی درباره هزاران ابزار هوش مصنوعی در سایت TOP AI بیان خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید:

 

اهمیت هوش مصنوعی و استفاده از آن

در جوامع امروزی برای این که افراد بتوانند به راحتی به بسیاری از سایت ها در حوزه های مختلف دسترسی پیدا کنند، نیازمند یک سایت مانند سایت TOP AI هستند؛ زیرا وجود چنین سایتی بسیار ارزشمند و ضروری است. سایت TOP AI عناوین بسیار زیادی را تحت پوشش خود قرار داده است. از طرفی موجب شده است تا افراد، دیگر برای دسترسی به سایت مورد نظر خود سردرگم نشوند. هنگامی که در گوگل در حال جستجو هستید، تنها هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا به چه صفحاتی وارد شوید و چه چیزی را مشاهده کنید. حتی در بیشتر مواقع تعیین کننده نهایی برای دیدن هر چیزی، هوش مصنوعی است.

 

آرشیوی از ابزارهای هوش مصنوعی TOP AI

قبل از هر چیزی باید به این نکته بسیار مهم اشاره کنیم که در سایت TOP AI خدمات داخلی به هیچ عنوان وجود ندارد. این سایت تنها برای ثبت کردن اطلاعاتی که با سرویس های AI  مرتبط هستند، جای دارد. افرادی که قصد دارند این سایت را توسعه دهند، باید پس از این که به صفحه اول که صفحه ورود است وارد شدند، در قسمت بالای صفحه روی گزینه Submit a TOOI کلیک کنند. این کار به شما برای اضافه کردن سرویس به این سایت کمک می کند.

 

آیا ورود به TOP AI ملزم پرداخت هزینه است؟

همچنین لازم به ذکر است، افرادی که قصد استفاده از این سایت را دارند و به عنوان افراد عادی به شمار می آیند، نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای نخواهند داشت. اما افرادی که به منظور توسعه دادن این سایت وارد آن می شوند تا سرویس های خود را ثبت کنند، موظف هستند تا هزینه ای به مبلغ 10 هزار دلار برای فعال کردن حساب کاربری پرمیوم پرداخت کنند.

 

چند نکته درباره سایت TOP AI

1. برای مشاهده کردن ابزارهای گوناگون هوش مصنوعی، روش های زیادی وجود دارد. در این میان یکی از این روش ها برای مراجعه به سایت TOP AI این است که وقتی که به صفحه نخست این سایت وارد می شوید، در پایین صفحه گزینه ای Data Analysis را که در قسمت پایینی کادر جستجو قرار دارد را انتخاب کنید. در این میان لیستی از بروزترین و جدیدترین سرویس هایی که توسط توسعه دهندگان ثبت شده است نمایش داده می شوند.

چند نکته درباره سایت TOP AI

2.  اگر قصد داشتید این سرویس ها را به ترتیب حروف الفبا در اختیار داشته باشید، کافی است گزینه Sort را بزنید. بدین ترتیب تمامی ابزارهای هوش مصنوعی در این قسمت برایتان نمایش داده می شود.

3.     هر کدام را که قصد داشتید به آن وارد شوید، کافی است روی آن کلیک کنید تا به سایت آن ها وارد شوید. حال اگر جزو افراد توسعه دهنده هستید، می توانید عناوینی را که در این سایت ثبت کرده اید را با حساب کاربری خود لایک کنید تا جزو لیست عنوان های محبوب و مورد علاقه شما قرار بگیرد. همچنین زمانی که بخواهید به این عناوین زودتر دسترسی داشته باشید با این کار زودتر به آن ها دستیابی پیدا می کنید.

 

دسته های مختلف ابزارهای هوش مصنوعی در سایت TOP AI

در سایت TOP AI انواع مختلفی از ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارند. این ابزارها شامل: صوتی و سازنده ویدئو هوش مصنوعی، ابزارهای نوشتاری انواع متن های هوش مصنوعی، موسیقی، طراحی و نقاشی، بازاریابی، طراحی، کسب و کار برای انجام امورات و کارهای شخصی و حتی کاری و سایر موارد دیگری که در این سایت وجود دارند و امکان دسترسی به آن ها امکان پذیر است.

ابزارهای کاری شامل هوش مصنوعی

ابزارهای کاری شامل هوش مصنوعی

ابزارهای زیادی متعلق به هوش مصنوعی هستند که به حوزه شغل و حرفه شما می توانند کمک شایانی داشته باشند. این ابزارها عبارتند از:

  • Mosaic: این ابزار برای تهیه و نوشتن رزومه نقش مهم و مفیدی دارد. شما برای اطمینان بیشتر از رزومه خود از آن استفاده کنید.
  •  Carly: برای این که بتوانید در محل کار و … تماس های تلفنی خود را مدیریت کنید، می توانید از این ابزار استفاده کنید.
  • ETCH: این ابزار این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام شبکه های مورد نیاز در کارتان را در یک پایگاه قرار دهید. در این صورت به راحتی قابل جستجو هستند.
  • WOO: اگر قصد دارید در کار و حرفه خود تصمیمات مفید و تاثیر گذاری بگیرید، استفاده از این ابزار برای این تصمیم گیری ها بسیار کاربردی است.
  • Newton: اگر می خواهید شغل و کاری را که مورد علاقه تان است را پیدا کنید، این ابزار یک گزینه مناسب است و به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.
  • اما علاوه بر این ابزارهایی که معرفی کردیم، ابزارهای فراوان دیگری نیز وجود دارند که در حوزه ها و زمینه های مختلفی می توانند کاربردی باشند. روز به روز نیز بر این ابزارها و پیشرفت افزوده می شود. به طور کلی هوش مصنوعی توانسته است در عملکرد و مهارت انسانی کمک به سزایی کند.

 

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در سایت TOP AI

·        اگر بخواهیم بیشتر به بررسی مزیت های هوش مصنوعی بپردازیم، می توانیم بیان کنیم استفاده از این سایت و هوش مصنوعی برای تمامی افراد عادی رایگان است و آن ها ملزم به پرداخت هزینه نیستند.

·        استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی بسیار آسان و راحت است و نیاز به گذراندن دوره آموزش خاصی نیست. از این رو افرادی که با این ابزارها آشنایی و آگاهی زیادی نیز ندارند می توانند به راحتی با آن ها کار کنند.

·        متن خروجی از آن ها با متنی که نوشته انسان است، بسیار شبیه به هم هستند. به گونه ای که در بیشتر مواقع نمی توان تفاوت آن ها را از یکدیگر فهمید. این نشان دهنده پیشرفت و کیفیت بالای این ابزارها است.

·        برای ایجاد متن، سرعت عمل این ابزارها بسیار زیاد است. این ابزارها از 20 زبان پشتیبانی می کنند و دارای 40 قالب نگارشی هستند که به خوبی از آن ها پشتیبانی شده است.

مزایای استفاده از هوش مصنوعی در سایت TOP AI

سخن پایانی

سایت TOP AI جهت راحتی دسترسی کاربران، ابزارهای هوش مصنوعی را دسته بندی کرده است. در این سایت هیچ گونه خدماتی وجود ندارد و اطلاعاتی درباره سرویس های AI وجود دارد. در TOP AI دسته های متنوعی چون ابزارهای هوش مصنوعی، ترجمه، نگارش و… در TOP AI وجود دارد. کلیه افراد قادرند از این سرویس ها استفاده کنند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *