گوگل پیشنهاد «ویژه تابستانی» برای بازگرداندن کارمندان به شرکت را داد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
بازگشت کارکنان دورکار گوگل+لاگ مدیا

همه‌گیری، کار از راه دور را حتی در صنعت فناوری به یک امر عادی تبدیل کرده است. با بازگشت جهان به حالت عادی، شرکت‌ها در تلاش هستند تا مردم را به دفتر بازگردانند. گوگل امیدوار است با یک پیشنهاد “ویژه تابستانی” کارکنان را به دفتر بازگرداند.
گوگل یک تبلیغ ویژه تابستانی را اجرا می‌کند که بر اساس آن کارمندان تمام وقت می‌توانند اقامت در هتل پردیس Bay View را با 99 دلار در هر شب تا سپتامبر رزرو کنند. این هتل در محوطه جدید 42 هکتاری خلیج با ویو گوگل در مانتین ویو قرار دارد.

سال گذشته، گوگل به کارمندان خود اجازه داد برای سه روز در هفته در دفتر کار کنند. از آن زمان این شرکت برنامه کاری ترکیبی را تشویق کرده است. در ماه ژوئن، CNBC گزارش داد که گوگل خط‌مشی خود را به‌روزرسانی کرده است تا ردیابی کارکنان را نیز لحاظ کند و حضور فیزیکی در بررسی عملکرد در نظر گرفته شود.
این شرکت امیدوار است که این ارتقاء «انتقال کارمندان Google را به محل کار ترکیبی آسان‌تر کند» و در نهایت آن‌ها را به دفتر بازگرداند.

یک ساعت خواب اضافی، بدون رفت و آمد، صبحانه خوشمزه: پیشنهاد “ویژه تابستانی” گوگل برای جذب کارمندان

در توضیحات آمده است: “فقط تصور کنید صبح به دفتر کار نروید، و در عوض، می‌توانید یک ساعت خواب اضافی و اصطکاک کمتری داشته باشید.” در مرحله بعد، می‌توانید از اتاق خود خارج شوید و به سرعت یک صبحانه خوشمزه بخورید یا قبل از شروع کار تمرین کنید.
این پیشنهاد منحصراً برای کارکنان تمام‌وقت است و تا پایان شهریور ماه اعتبار دارد. اما هزینه ایاب و ذهاب محاسبه نمی‌شود یعنی کارمندان باید هزینه آن را از جیب خود بپردازند.
منطقه خلیج سانفرانسیسکو بالاترین هزینه‌های املاک و مستغلات را دارد که بخشی از آن به دلیل عرضه محدود مسکن ناشی از محدودیت‌های منطقه‌بندی قدیمی شده است و موجب افزایش تقاضا شده است. شهر مانتین ویو همچنین از نظر مسکن محدودیت دارد و دارای بخش‌های بزرگی از دفاتر شرکتی است که بسیاری از آن‌ها متعلق به گوگل یا اجاره‌ای هستند.
به گفته رایان لامونت، سخنگوی گوگل، این شرکت برای مسافران محلی و مسافران خدمات اقامتی ویژه گوگل ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها شامل دسترسی به فضاها و امکانات رفاهی آن‌ها می‌شود. آن‌ها این تخفیف‌های ویژه را از طریق ایمیل Perks معمولی خود تبلیغ می‌کنند، که شامل تخفیف برای کارمندان در سایر خدمات و گزینه‌های سرگرمی است.
تبلیغات «ویژه تابستانی» با واکنش‌های متفاوتی از سوی کارمندان Google مواجه شده است. کارمندان در مورد شرایط هتل در انجمن‌های داخلی بحث کردند، میم ها را به اشتراک گذاشتند و نظرات خود را به اشتراک گذاشتند. با هزینه هر شب 99 دلار. برخی فکر می‌کردند امکانات رفاهی ارزشش را دارد، در حالی که برخی دیگر خواهان قیمت کمتر یا امتیازات بیشتر بودند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *