،

هدفون‌های Buds Air6 و Buds Air6 Pro ریلمی: ایربادزهایی با قیمت مناسب و امکانات جذاب!

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هدفون‌های Buds Air6 و Buds Air6 Pro ریلمی: ایربادزهایی با قیمت مناسب و امکانات جذاب!

شرکت ریلمی از برندهای مطرح چینی در زمینه تولید محصولات دیجیتالی بوده که به تازگی از هدفون‌های ارزان قیمت خود رونمایی کرد. هدفون‌هایی که کیفیت صدا بالایی داشته و در نوع خود برجسته هستند. این برند پس از معرفی گوشی GT Neo6، دو ایربادز Buds Air6 و Buds Air6 Pro را هم معرفی کرد. این هدفون‌ها از طراحی جذاب و قیمت مناسبی برخوردار هستند تا نیاز مخاطب را برآورده سازند.

 به نوعی باید Buds Air6 و Buds Air6 Pro را از بهترین‌ها در سطح قیمتی خود دانست. مدل  Buds Air6 به درایور 12.4 میلیمتری با کیفیت صدا بالا مجهز است و به پشتیبانی کدک صوتی  LHDC 5.0 می‌پردازد. همچنین قابلیت پشتیبانی از ANC که ویژگی رده بالا بوده، شامل این هدفون شد. عمرباتری برای هدفون 6 ساعت است که با کیس شارژ به بیش از 40 ساعت هم می‌رسد.

برای کاربری 7 ساعته تنها باید 10 دقیقه آن را شارژ کرد. در سوی دیگر نسخه پرو دارای درایورهای 11 میلیمتری بوده و توییترهای 6 میلیمتری دارد. درایور این مدل دوگانه است و شامل کدک صوتی LDAC با نرخ بیت بالا می‌شود. هر دو محصول ریلمی قابلیت تولید صدا سه بعدی فراگیر و استریو را دارند که موجب تجربه کاربری لذت بخش می‌شود.

عمر باتری مدل ریلمی پرو 7.5 ساعت بوده که با کیس شارژ به 40 ساعت می‌رسد. مدل پرو در رنگ نقره‌ای و خاکستری قابل تهیه است و مدل استاندارد در رنگ سبز، نارنجی و ارغوانی که به ترتیب 65 و 37 دلار قیمت دارند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ریلمی مراجعه کنید. این هدفون‌ها ابتدا در چین عرضه خواهند شد و مشخص نیست آیا راهی بازارهای دیگری می‌شوند یا خیر.

ریلمی همیشه سعی داشته نظر علاقمندان را با محصولات جذاب و خوش قیمت خود جلب کند. انتظار داریم بزودی گوشی‌های جدید و بیشتری توسط این کمپانی چینی مشاهده کنیم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *