،

رونمایی اپل فردا برگزار می‌شود؛ از عرضه سری آیفون 15 تا ایرپاد و اپل واچ

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
رویداد رونمایی اپل سپتامبر 2023-لاگ‌مدیا

رویداد اپل «Wonderlust» برای 12 سپتامبر تعیین شده است. انتظار می‌رود این شرکت حداقل شش محصول جدید اپل و احتمالاً بیشتر را عرضه کند. اپل همچنین تاریخ انتشار iOS 17، iPadOS 17، watchOS 10 و tvOS 17 را اعلام خواهد کرد. اپل از این سیستم عامل‌ها در WWDC23 در ماه ژوئن رونمایی کرد، بنابراین ویژگی‌های کلیدی همه شناخته شده است. رویداد سپتامبر اپل یک رویداد سخت‌افزاری است و مانند سال‌های گذشته، امسال نیز آیفون‌ها ستاره‌های این نمایشگاه خواهند بود.

رونمایی از چهار آیفون جدید

چهار آیفون جدید در راه هستند. همانطور که در چند سال گذشته، به‌طور دقیق 2020، اپل احتمالا چهار مدل را عرضه می‌کند: آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس. گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است آیفون 2023 برتر emd آیفون 15 اولترا نامیده شود، اما گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که اپل ممکن است به نام‌گذاری آیفون 15 پرو مکس پایبند باشد. آیفون 15 و 15 پلاس معمولی مدل‌های پایه خواهند بود که دارای کناره‌های آلومینیومی و پشت شیشه‌ای هستند.

دو مدل رده بالای آیفون 15 دارای قاب تیتانیومی خواهند بود. انتظار می‌رود صفحه نمایش بزرگ و ارتقاء دوربین در سال گذشته، Dynamic Island و دوربین 48 مگاپیکسلی، امسال نیز به مدل‌های پایه سری آیفون 15 ارائه شود. اپل ممکن است امسال نیز به استراتژی پردازنده‌های مختلف پایبند باشد. این بدان معناست که آیفون 15 و آیفون 15 پلاس با پردازنده A16 Bionic اجرا می‌شوند در حالی که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس آخرین نسل پردازنده A17 را دریافت خواهند کرد. همچنین قرار است هر چهار مدل آیفون 15 از لایتنینگ به اتصال USB-C سوئیچ کنند. رنگ‌های آیفون 15 احتمالا مشکی، سفید، زرد و آبی هستند. برخی گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کنند که گزینه نارنجی / صورتی مرجانی نیز بین رنگ‌ها وجود دارد.

دو مدل جدید اپل واچ

انتظار می‌رود اپل دو سری اپل واچ را با عرضه اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 به‌روز کند. اپل واچ سری 9 در اندازه های فعلی 41 و 45 میلی متری عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود اپل برای Apple Watch Ultra 2 خود به اندازه 49 میلی‌متر پایبند باشد. انتظار می‌رود همه مدل‌های اپل واچ جدید شبیه مدل‌های سال گذشته باشند. این بدان معناست که ساعت‌های استاندارد همان طراحی اولیه سری 4 را خواهند داشت که در سال 2018 معرفی شد، در حالی که Ultra ظاهر سال گذشته را حفظ می‌کند. اما بله، اپل ممکن است مواد و رنگ‌های جدیدی را معرفی کند. تصور می‌شود تمرکز اصلی اپل واچ امسال روی عملکرد ساعت‌هایی باشد که گزارش شده است که اولین تراشه جدید خود را بعد از سری 6 دریافت می‌کنند. بعید است اپل جانشینی برای Apple Watch SE 2 عرضه‌شده در سال 2022 عرضه کند.

AirPods Pro

خط تولید دیگری که احتمالاً به‌روزرسانی دریافت می‌کند AirPods Pro است. اپل ممکن است AirPods Pro را با پشتیبانی از شارژ USB نوع C عرضه کند. بعید به نظر می‌رسد که هدفون‌ها ویژگی‌های سخت‌افزاری جدید دیگری را دریافت کنند، اما یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری ممکن است تغییر خودکار دستگاه را بهبود بخشد و امکان قطع و وصل کردن صدا از خود AirPods را فراهم کند. همچنین ممکن است ویژگی جدیدی به نام Conversation Awareness وجود داشته باشد که به‌طور خودکار رسانه‌ای در حال پخش را هنگامی که مردم شروع به صحبت با کاربر می‌کنند خاموش می‌کند. همچنین طبق گزارش‌ها، این شرکت قصد دارد تا اوایل سال آینده شارژ USB-C را به AirPods و AirPods Max ارزان‌قیمت خود بیاورد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *