،

تلگرام آپدیت شد! چه امکاناتی به برنامه اضافه‌شده است؟

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
به‌روز رسانی تلگرام 2024

رقیب واتس‌اپ، تلگرام، آپدیت جدید خود را برای کاربران خود عرضه کرده است. به‌روزرسانی غنی از ویژگی‌های جدید، تماس‌های بهبودیافته را با طراحی جدید رنگارنگ اضافه می‌کند که از باتری گوشی شما کمتر استفاده می‌کند، یک جلوه ویژه‌ی تبخیر جدید هنگام حذف پیام‌ها، بزرگترین به‌روزرسانی ربات. در اینجا تمام ویژگی‌های جدید و بهبود یافته‌ای که به تلگرام آمدند را مشاهده می‌کنید.

تماس‌های ارتقا یافته

آخرین به‌روز رسانی یک رابط بازطراحی شده برای تماس‌ها به ارمغان می‌آورد. برنامه پیام‌رسانی مبتنی بر ابر، انیمیشن‌ها و پس‌زمینه‌های جدیدی را اضافه کرده است که به‌صورت پویا براساس وضعیت تماس تغییر می‌کنند: زنگ، فعال یا پایان‌یافته. رابط جدید به منابع کمتری نسبت به قبل نیاز دارد، به این معنی که در عمر باتری صرفه جویی می‌کند و در دستگاه‌های قدیمی بهتر کار می‌کند.

افکت Thanos Snap هنگام حذف پیام‌ها

ماه گذشته ما یک انیمیشن vaporize آزمایشی در iOS برای پیام‌های پاک‌شده خودکار اضافه شد. این انیمیشن چشمگیر (و کم مصرف) اکنون در iOS و Android در دسترس است و هر زمان که پیامی را حذف کنید پخش می‌شود.

هنگام حذف پیام تلگرام انیمیشنی در آپدیت 2024

به‌روز رسانی ربات: ری‌اکشن‌ها و موارد دیگر

پلتفرم رایگان ربات تلگرام به‌ توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا خدمات مختلف را به‌طور یکپارچه در اکوسیستم تلگرام ادغام کنند. این طیف گسترده‌ای را شامل می‌شود، از ربات‌های چت اولیه تا برنامه‌های کوچک قوی که قادر به جایگزینی برای کل وب سایت‌ها هستند. به‌روزرسانی اخیر ویژگی‌های بی‌شماری را معرفی می‌کند که به ربات‌ها امکان می‌دهد به پیام‌ها پاسخ دهند، بر واکنش‌ها، نقل قول‌ها و پیوندها نظارت کنند و همچنین پاسخ‌هایی را به چت‌ها یا موضوعات مختلف ارسال کنند.
علاوه بر این، با این آخرین به‌روزرسانی، ربات‌ها می‌توانند به اطلاعات مربوط به هدایا و افزایش‌ها در کانال‌هایی که دارای امتیازات مدیریتی هستند دسترسی پیدا کنند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *