Search
Close this search box.

علت فوت چهار دانشجو در جشنواره فناوری در دانشگاه کوچین هند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
جشنواره فناوری دانشگاه کوچین هند

صدها دانشجو که بیرون ساختمان منتظر بودند، به سرعت وارد سالنی شدند که از قبل مملو از 1000 نفر بود و منجر به ازدحام جمعیت شد.

دست کم چهار دانشجو در ازدحام جمعیت در سالنی در محوطه اصلی دانشگاه علم و فناوری کوچین (Cusat) که جشنواره فناوری روز شنبه در حال پایان بود، کشته و 61 نفر زخمی شدند. دو تن از دانشجویان مجروح در بخش ICU دانشکده پزشکی دولتی تحت مداوا هستند.

این حادثه حوالی ساعت 19:30 رخ داد. درست قبل از شروع کنسرت نیکیتا گاندی خواننده پلی بک. سالن از قبل مملو از بیش از 1000 دانش آموز بود. صدها دانش آموزی که بیرون از سالن منتظر بودند، هجوم آوردند و بر روی کسانی که روی پله‌های منتهی به سالن پایین ایستاده بودند، افتادند.

پاسخ دانشگاه

مقامات دانشگاه گفتند که انتظار چنین جمعیتی را نداشتند. دانشجویان دیگر مؤسسات آموزشی نیز در محل نمایش موسیقی حاضر شده بودند. دروازه ورودی برای کنترل عجله قفل شده بود. اما زمانی که کسانی که بیرون منتظر بودند در میان بارندگی باران ناگهانی به راه افتادند، اوضاع از کنترل خارج شد. یکی از دانش‌آموزان که بخشی از تیم برگزارکننده بود، گفت که درخواست آنها برای عجله نکردن به سالن مورد توجه قرار نگرفت. او گفت: «ما نمی‌توانستیم متوجه شویم که کسانی که با عجله وارد می‌شدند روی افراد دیگری می‌افتند که از قبل در داخل و نزدیک دروازه ورودی ایستاده بودند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *