،

سامسونگ تلفن‌های قدیمی‌تر را که دارای One UI 6.1 هستند پشتیبانی Auracast می‌کند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
پشتیبانی سامسونگ از Auracast

Auracast به شما امکان می‌دهد صدا را از تلفن‌های خود به چندین دستگاه LE Audio پخش کنید.

سامسونگ در حال گسترش پشتیبانی از Auracast به تلفن‌ها و تبلت‌های قدیمی‌تر است که در صف دریافت به‌روزرسانی One UI 6.1 هستند. در یک بیانیه مطبوعاتی که به‌روزرسانی جدید گلکسی بادز را اعلام کرد، سامسونگ همچنین تأیید کرد که Auracast در سری Galaxy S23، Galaxy Z Fold 5، Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Tab S9 با به‌روزرسانی One UI آتی پشتیبانی خواهد شد.

Auracast سال گذشته برای تلویزیون‌های سامسونگ و گلکسی بادز 2 پرو معرفی شد. این به کاربران امکان می‌دهد دستگاه خود را به یک ایستگاه رادیویی مشترک تبدیل کنند که می‌تواند با استفاده از بلوتوث LE Audio در دستگاه‌های متصل پخش شود. سامسونگ امسال این ویژگی را در سری گلکسی اس 24 معرفی کرد. این تلفن اساسا می‌تواند صدا را به چندین هدفون بلوتوث با پشتیبانی LE Audio و Auracast پخش کند.

بنابراین هنگامی که به‌روزرسانی One UI 6.1 برای تلفن‌ها و تبلت‌های گلکسی فوق‌الذکر منتشر شد، آنها نیز می‌توانند صدا را به چندین هدفون دارای Auracast پخش کنند.

هنگامی که این ویژگی منتشر شد، باید بتوانید از تنظیمات > بلوتوث > منوی سه نقطه > پخش صدا با استفاده از Auracast به آن دسترسی داشته باشید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *