،

آزمایش اینستاگرام برای تماشای ریلز، بدون دانلود اپلیکیشن

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
دیدن ریلز اینستاگرام بدون دانلود برنامه

گزارش شده است که اینستاگرام در حال دستکاری یک ویژگی جدید iOS است که به کاربران امکان می‌دهد بدون دانلود برنامه، Reels را تماشا کنند. این غول رسانه‌های اجتماعی از App Clips اپل استفاده می‌کند که در آپدیت iOS 14 در سال 2021 معرفی شد.

اپلیکیشن «کلیپ اینستاگرام» به چه معناست؟

طبق گزارش 9To5Mac، اپ کلیپ برای اینستاگرام (شبیه به کلیپ اپلیکیشن TikTok) در نسخه 319.0.2 مشاهده شد که از طریق TestFlight در دسترس آزمایشگران بتا قرار گرفت. این بدان معناست که کاربران بتا اکنون می‌توانند Reels را در رابط کاربری اصلی برنامه به جای مرورگر بدون دانلود برنامه اینستاگرام تماشا کنند.

این اساساً به این معنی است که اگر دوستی پیوند Reel را در iMessage به اشتراک بگذارد، می‌توان آن را بدون نیاز به حساب اینستاگرام مشاهده کرد. App Clip یک تجربه Reels را ارائه می‌کند که در آن کاربران می‌توانند ویدیوها را تماشا کنند، در میان محتوای محبوب حرکت کنند و آن را به اشتراک بگذارند. با این حال، گفته می‌شود که پس از دیدن ششمین Reels، از کاربران خواسته می‌شود تا برنامه را دانلود کنند.

ویژگی ریلز اینستاگرام


برای کسانی که نمی‌دانند، ویژگی App Clips به‌عنوان پیش‌نمایش سریع عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد یک ویژگی خاص را قبل از نصب برنامه کامل امتحان کنند. اینها درست مانند miniApp ها هستند که هنوز نیاز به دانلود دارند. تفاوت آنها در این است که سایز آنها واقعا کم است.

App Clips را می‌توان از طریق برچسب‌های NFC، کدهای QR و لینک‌های مشترک فعال کرد. با ضربه زدن روی آن کشویی در پایین باز می‌شود که نام برنامه و دکمه Open را نشان می‌دهد و به یک کلیپ برنامه تمام صفحه منجر می‌شود. اینها دمو یا پیش‌نمایش هستند که به کاربران اجازه می‌دهند قبل از دانلود یک برنامه را آزمایش کنند.

مطالب مرتبط: با این ترفندها ریلز پربازدید بساز

این اقدام اینستاگرام برای آزمایش App Clips می‌تواند به‌معنای راهی ساده‌تر برای کاربران باشد تا بدون اینکه گوشی‌های خود را با کل برنامه بهم ریخته‌اند، Reels را بررسی کنند. به‌علاوه، می‌تواند به مردم کمک کند ابتدا تماشای Reels را آزمایش کنند. با این حال، جزئیات دقیق هنوز در دسترس نیست و هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *