،

گوشی Galaxy M15 5G در نزدیکی رونمایی است

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گوشی Galaxy M15 5G در نزدیکی رونمایی است

سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی گلکسی M15 را به عنوان محصولی اقتصادی معرفی کند. این مدل تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شد و اکنون در کنسول گوگل پلی هم دیده شده است.

این مدل در کنسول گوگل پلی دیده شده و انتظار داریم بزودی از راه برسد. همچنین طبق فهرستی که گوگل پلی اشاره کرده، مدل با پردازنده MT6835V/ZA مدیاتک دیده شد، این چیپ دو هسته عملکرد Cortex-A76 و شش هسته کارآمد Cortex-A55 با گرافیک Mali G57 را ارائه می‌دهد.

در بحث مشخصات باید به پردازنده دیمنسیتی 6100 پلاس اشاره کرد که در گوشی گلکسی A15 هم دیده شد. بنابراین برای کاربری روزمره یکی بوده و عملکرد مطلوبی دارند. سامسونگ در نظر دارد گوشی‌ها را با مشخصاتی شبیه هم ارائه دهد.

در سایر ویژگی‌ها باید به نمایشگر سوپرامولد با نرخ نوسازی 90 هرتز، پنل 6.5 اینچی با وضوح FHD+ و برخی دیگر اشاره کرد. رابط کاربری این گوشی OneUI  و سیستم عامل اندروید 14 است.

متاسفانه کنسول گوگل پلی اطلاعات بیشتری برای ارائه ندارد و ما نمی‌دانیم دقیقا با چه مدلی رو به رو هستیم. پیش بینی شده دستگاه با یک باتری 6000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 25 واتی عرضه شود. پیشتر بود که این گوشی تاییدیه Safety Korea را دریافت کرد و در آن به باتری 5880 میلی آمپرساعتی اشاره شد.

طبق تصاویر منتشر شده، دستگاه دارای نمایشگری با طراحی ناچ است و در سه رنگ هم عرضه خواهد شد. این گوشی اخیرا تاییدیه FCC و BIS را بدست آورد. ناگفته نماند که مشخصات گلکسی M15 5G که تاکنون دیده‌ایم شبیه مشخصات Galaxy A15 5G و Galaxy F15 5G است.

بهتر است منتظر ماند تا مشخص شود محصول آینده سامسونگ که گزینه‌ای اقتصادی بوده چه زمانی از راه می‌رسد.

این گوشی سامسونگ در اواخر سال 2023 معرفی شد. مدلی اقتصادی که دارای مشخصات کلیدی قابل قبولیست. از جمله ابعاد 160 در 76 در 8.4 میلیمتر و وزن 200 گرمی. دستگاه به نمایشگر 6.5 اینچی سوپرامولد تجهیز شده که با نرخ نوسازی 90 هرتزی و شدت روشنایی 800 نیت اشاره کرد.

دستگاه وضوح تصویر FHD+ داشته و در بخش پردازشی باید به پردازنده مدیاتک Helio G99 و رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 تا 256 گیگ اشاره کرد. این گوشی در عقب سه دوربین 50/5/2 مگاپیکسل داشته و در جلو یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسل شامل آن شد.

همچنین باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی و سرعت شارژ 25 واتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند در نوع خود برجسته بوده و ویژگی‌های متنوعی را به عنوان مدل اقتصادی ارائه می‌دهد. سامسونگ در تلاش بوده محصولات اقتصادی بیشتری ارائه دهد که از مشخصات کلیدی قابل توجه و طراحی جذاب برخوردار هستند.

گلکسی M15 را باید همان A15 بدانیم که از باتری 6000 میلی آمپرساعتی برخوردار بوده و در سایر مشخصات با مدل اصلی یعنی A15 یکی هستند. سامسونگ این مدل را در بهار سال جاری معرفی کرده و مدتی بعد عرضه می‌کند. اخیرا گلکسی F15 هم معرفی شد که طراحی و مشخصاتی آشنا برای آن تدارک دیده شد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *