،

پوکوC51 با پشتیبانی شبکه 5G بزودی در هند معرفی خواهد شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
پوکو C51 با پشتیبانی شبکه 5G بزودی در هند معرفی خواهد شد

گوشی جدید پوکو با پشتیبانی شبکه 5G بزودی در هند معرفی خواهد شد. پوکو زیربرند شناخته شده شیائومی بوده که هر سال تلفن‌های هوشمند جدیدی را معرفی و عرضه می‌کند که دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی برجسته هستند. گفته شده این شرکت روی مدل ارزانی بنام پوکوC51 با پشتیبانی شبکه 5G مشغول کار بوده که بزودی در هند عرضه خواهد شد.

گفته شده پوکوC51 ارزان‌ترین مدل گوشی 5G پوکو برای بازار هند است و انتظار داریم طراحی آشنا و سخت افزار قابل توجهی پیدا کند. به تازگی Himanshu Tandon مدیر هند پوکو خبر را منتشر کرده و در شبکه اجتماعی خود پستی با عنوان POCO X Airtel را منتشر کرد.

مشخص نیست این گوشی چیست و برخی پرسیدند آیا مدل نئو بوده یا بخشی از سری F. البته انتظار داریم گوشی پوکو F نباشد زیرا با قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل‌ها عرضه می‌شود. Tandon مشخص نکرده که این گوشی چیست و وعده داده ارزان‌ترین گوشی 5G هند این برند خواهد بود.

باید خاطرنشان کرد، این شرکت پیش از این مدل پوکوC51 را با مشارکت ایرتل مجدد عرضه کرد. این همکاری مزایای انحصاری Airtel را رقم زده، مانند طرح‌های ویژه مقرون به صرفه برای کسانی که این گوشی را خریداری می‌کنند. باتوجه به اینکه گوشی ریبوت نیست باید منتظر اخبار بیشتری باقی ماند.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و برنامه پوکو دقیقا روشن نیست. تنها به یک موضوع اشاره شده و اطلاعات کافی دردسترس قرار نگرفت. گوشی پیشتر معرفی شده C51 مدلی با طراحی جدید بوده و مشخصات کلیدی خوبی هم در آن تعبیه شد.

مشخصات کلیدی پوکو C51

محصول پوکو که به عنوان C51 شناخته می‌شود، در بهار 2023 معرفی و عرضه شد. این مدل اقتصادی دارای ابعاد 164 در 76 در 9.1 میلیمتری بوده و وزن 192 گرمی دارد. البته به عنوان گزینه اقتصادی بدنه پلاستیکی شامل آن شد.

پورت USB-C در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون داشته و حسگر اثرانگشت جانبی هم در این گزینه یافت می‌شود. C51 دارای نمایشگر IPS LCD با شدت روشنایی 400 نیت بوده و پنل 6.5 اینچی با وضوح HD+ در آن تعبیه شد.

در کنار آن باید به سیستم عامل MIUI یا اندروید 13 گو ادیشن اشاره کرد. دستگاه پردازنده مدیاتک هلیو G36 دوازده نانومتری داشته که دارای تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 است. همچنین باید به  4 تا 6 گیگ رم و 64 تا 128 گیگ حافظه داخلی اشاره کرد.

محصول شیائومی دوربین عقب 8 مگاپیکسل داشته و یک دوربین 0.08 مگاپیکسل ثانویه در آن قرار گرفت. دوربین سلفی یک لنز 5 مگاپیکسل بوده که همچون دوربین اصلی توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل دارد.

شیائومی باتری 5000 میلی آمپرساعتی را با شارژ سریع 10 واتی تعبیه کرد. بنابراین با گزینه‌ای رو به رو هستیم که رنگ بندی متنوعی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا پوکو این گوشی جدید را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

پوکو از برندهای محبوب در هند بوده و برای بازارهای مختلف هم این برند گوشی‌هایی ارائه می‌دهد. پیش بینی شده بزودی پوکوC51 را در بازارهای مختلفی علاوه بر هند نیز شاهد باشیم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *