،

همکاری اپل با AlO Yoga برای توسعه نسخه ویژه هدفون Beats Fit Pro

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
همکاری اپل با AlO Yoga برای توسعه نسخه ویژه هدفون Beats Fit Pro

شرکت اپل مالک برند بیتس به تازگی خبر از معرفی یک نسخه ویژه هدفون Beats Fit Pro را داد که با همکاری Alo Yoga توسعه پیدا کرد. این مدل در رنگ مشکی به فروش خواهد رسید و طراحی براقی هم دارد. کیس شارژ آن شامل لوگو Alo و لوگو براق بیتس می‌شود.

هدفون دارای نوک بالدار بوده که طراحی خاص به آن بخشیده است. بنابراین به سادگی درون گوش باقی مانده بدون اینکه حرکتی داشته باشد و یک تمرین لذت بخش را رقم می‌زند.

این هدفون اپل فناوری صوتی صدا فضایی را ارائه کرده و شامل قابلیت حذف نویز فعال هم می‌شود. هدفون به چیپ H1 اپل مجهز شده تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

ناگفته نماند هدفون با گوشی‌های اندرویدی هم علاوه بر آیفون سازگاری دارد. این هدفون حداکثر عمرباتری 7 ساعته داشته و اگر حذف نویز فعال باشد عمر باتری به 6 ساعت کاهش پیدا خواهد کرد.

این هدفون در طی 5 دقیقه شارژ می‌تواند عمرباتری 1 ساعته داشته باشد. محصول اپل دارای استاندارد IPX4 بوده که آن را به هدفونی ضد تعریق تبدیل می‌کند.

نسخه ویژه هدفون بیتس فیت پرو با قیمت 200 دلار یا 250 یورو از 4 آوریل راهی بازار خواهد شد. افراد می‌توانند آن را از طریق فروشگاه اپل و Alo Yoga تهیه کنند.

مشخص نشده این هدفون نسخه ویژه در تعداد محدود عرضه خواهد شد یا اینکه اپل قصد دارد آن را در تعداد غیرمحدودی عرضه دارد. در سوی دیگر شایعه شد اپل بزودی نسل جدید هدفون‌های خود را هم معرفی خواهد کرد.

از جمله باید به نسل جدید ایرپادز پرو، ایرپادز مکس و برخی دیگر اشاره کرد. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این کمپانی چیست و چه زمانی باید شاهد عرضه هدفون‌های نسل جدید اپل باشیم.

اپل هر سال نسل جدید محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند کوپرتینویی سعی داشته همیشه محصولات نوآورانه‌ای ارائه دهد. پیش بینی می‌شود در اواخر سال 2024 یا اواسط امسال رونمایی توسط این شرکت کوپرتنیویی صورت گیرد.

احتمالا بیشتر اطلاعات به حقیقت تبدیل شود. شایان ذکر بوده آیپد پرو جدید هم بزودی از راه خواهد رسید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *