،

گلکسی S24FE تابستان 2024 از راه می رسد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گلکسی S24FE تابستان 2024 از راه می رسد

سامسونگ در نظر دارد تابستان سال جاری نسل جدید گوشی FE خود را معرفی کند. تلفن هوشمندی که چند سال است به بازار می‌آید و با استقبال بزرگ هم رو به رو شد. درباره عرضه گوشی‌های سری FE باید بیان داشت که به ترتیب زیر شاهد رونمایی سری FE بودیم.

  • Galaxy S20 FE – 2020, September 23
  • Galaxy S21 FE – 2022, January 04
  • Galaxy S22 FE –  UnKnow
  • Galaxy S23 FE – 2023, October 04
  • Galaxy S24 FE – coming soon

اگر سامسونگ رویه پیشین را انجام دهد، گلکسی S24FE باید تابستان امسال از راه برسد. یک قاتل پرچمدار که از طراحی بهبودیافته شبیه به سری اس 24 برخوردار است و سخت افزار قوی و بهتری نسبت به نسل پیشین دارد.

در هر حال رسانه‌ کره‌ای The Elec گزارش داد که سامسونگ احتمال دارد این مدل را زودتر از انتظار راهی بازار کند.

این رسانه افزود که اجزای نمایشگر Galaxy S24 FE همچون  IC درایور نمایشگر (DDI) پیشتر وارد فاز تولید انبوه شد. حجم تولید آن میلیون‌ها واحد است زیرا انتظار دارد استقبال بزرگی زا آن صورت گیرد.

از آنجایی که سری FE همیشه با استقبال خوبی مواجه می‌شود، سامسونگ مدل جدید را در تیراژ بزرگی عرضه می‌کند. این رسانه اضافه کرد که طرفداران باید در تابستان منتظر رونمایی گلکسی S24FE باشند. هر چند انتظار داریم زودتر از مدل پیشین شاهد رونمایی آن باشیم.

درباره سازنده درایور نمایشگر Anapass باید بیان داشت که این شرکت  عمدتا محصول را به سازندگان گوشی چینی عرضه می‌کند. طبق گزارش‌ها، Anapass در بازار T-con (کنترل‌کننده زمان) نمایشگرهای OLED سامسونگ، توانست رتبه نخست را به خود اختصاص دهد.

این طور که پیدا بوده محصول جدید این برند دارای نمایشگر بهبودیافته در بخش صفحه نمایش است و می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند. جزئیات چندانی در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود چگونه گوشی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد.

این برند همیشه سعی دارد محصولی را معرفی کند که دارای مشخصات کلیدی برجسته هستند. نسل پیشین ارتقا خوبی نسبت به نسل قبل محسوب می‌شد و احتمالا باید نسل بعدی را با مشخصات کلیدی بهتر شاهد باشیم.

اطلاعات محدود بوده و در ادامه به مشخصات کلیدی گلکسی S23FE می‌پردازیم.

این گوشی دارای نمایشگر 6.4 اینچی داینامیک امولد 2ایکس با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین باید به بدنه شیشه و قاب آلومینیومی هم در کنار استاندارد IP68 ضدآب اشاره کرد.

محصول سامسونگ به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز است و از قلب تپنده اگزینوس 2200 سامسونگ قدرت می‌گیرد. این چیپ در کنار 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قرار می‌گیرد.

در سوی دیگر دوربین عقب سه گانه 50 مگاپیکسل واید، 8 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید مجهز است. یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسل هم شامل آن شد. گلکسی S23FE دارای یک باتری 4500 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات است.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند بزودی چگونه گوشی را رونمایی خواهد کرد. انتظار داریم گوشی را شاهد باشیم که بهبودی نسبت به نسل قبل دارند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *