،

اگر قصد خرید گوشی جدید دارید A35 وارد بازار ایران شد+ویدیو

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
A35 وارد بازار ایران شد

شرکت سامسونگ در هفته پایانی اسفند 1402 بود که سری گوشی گلکسی A جدید را در قالب دو مدل گلکسی A35 و A55 معرفی کرد. این گوشی‌ها اندکی پس از رونمایی راهی بازارهای بین المللی شدند و اکنون گوشی گلکسی A35 محبوب وارد بازار کشورمان شد.

این گوشی میان رده یکی از بهترین‌ها در کلاس خود محسوب می‌شود و در کنار طراحی ارتقایافته و شیک، دارای سخت افزاری بهبودیافته هم است. در حال حاضر این گوشی با قیمتی بین 17 تا 18 میلیون تومان معامله می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با مدل گلکسی A35 به تماشای ویدیوی زیر بنشینید.

این قیمت گلکسی A35 باتوجه به نوسان دلار و عرضه اولیه، با حباب رو به رو است و انتظار داریم در ماه‌های آینده از هیجانی بودن خود بکاهد. مدل 17 میلیونی گلکسی A35 شامل 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی می‌شود.

اگر بخواهیم این قیمت محصول جدید سامسونگ را با گلکسی A34 مقایسه کنیم، اختلاف چشمگیر است. نکته جالب اینجا بوده که در خارج از کشور قیمت گلکسی A35 نسبت به A34 کمتر شد، اما در کشورمان قیمت هیجانی را تجربه می‌کند.

در سوی دیگر مدل 8 گیگ رم و 256 گیگ آن هم با قیمت 18 میلیونی قابل تهیه است. اگر شما هم از علاقمندان A35 هستید و چندان قیمت برای شما اهمیت ندارد، با مراجعه به فروشگاه موردنظر آن را تهیه کنید.

در ادامه مشخصات کلیدی این میان رده جدید سامسونگ را بازگو می‌کنیم.

مشخصات کلیدی گلکسی A35

این محصول سامسونگ دارای ابعاد 161 در 78 در 8.2 میلیمتر است و وزن آن به 209 گرم می‌رسد. گوشی مورد اشاره فریم پلاستیکی و بدنه عقبی از جنس شیشه دارد که تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زند. گلکسی A35 همچنین یک میان رده با استاندارد ضدآب IP67 است که در کمتر گوشی هم کلاس آن می‌توان چنین ویژگی را مشاهده کرد.

در سوی دیگر نقطه عطف آن نمایشگر روشن، پروضوح و تماشایی است. این نمایشگر یک پنل سوپرامولد با سایز 6.6 اینچی و وضوح FHD+ است که شیشه کورنینگ گوریلاگلس ویکتوس پلاس پوشش داده شد.

شدت روشنایی صفحه نمایش 1000 نیت بوده و از نرخ نوسازی 120 هرتز هم بهره می‌برد. در سوی دیگر یک پردازنده 5 نانومتری اگزینوس 1380 شامل این گوشی شده که در کنار 8 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی، تجربه کاربری خوبی را رقم می‌زند.

در عقب گلکسی A35 سه حسگر واید 50 مگاپیکسل، اولتراواید 8 مگاپیکسل و ماکرو 5 مگاپیکسل قرار داده شد. دوربین سلفی نیز حسگر 13 مگاپیکسل محسوب شده که می‌تواند به خوبی نیاز مخاطب را برآورده سازد.

شایان ذکر است این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات است. در سایر موارد باید به سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 اشاره کرد. همچنین دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، وای فای 6، بلوتوث 5.3، پورت USB-C و برخی ویژگی دیگر است.

این گوشی هوشمند سامسونگ با قیمت‌های مورد اشاره اکنون در فروشگاه‌های موبایل بازار کشورمان قابل خرید هستند و مدل گلکسی A55 نیز همزمان با A35 در بازار کشورمان عرضه شده است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *