، ، ،

چگونه از گوشی خود به‌عنوان یک کنترل ریموت استفاده کنیم؟

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
چگونه از گوشی خود به عنوان یک کنترل ریموت استفاده کنیم؟
چگونه از گوشی خود به عنوان یک کنترل ریموت استفاده کنیم؟

فهرست مطالب

هنگام بازی، راحت‌ترین چیز برای بازی‌های خاص استفاده از یک کنترل ریموت است، زیرا در نهایت این یک دستگاه جانبی است که ارگونومی عالی ارائه می‌دهد، عمدتا  دلیل طراحی آن‌ها هم به همین خاطر بوده است. اما ممکن است که ما نخواهیم هزینه زیادی را بابت این موضوع کنار بگذاریم، زیرا قرار نیست به‌طور مکرر از آن استفاده کنیم، بنابراین امروز قصد داریم یک راه حل رایگان و ساده را به شما ارائه دهیم. یک برنامه کاربردی برای استفاده از تلفن همراه خود به‌عنوان کنترل. در ادامه وبلاگ چگونه از گوشی خود به‌عنوان یک کنترل ریموت استفاده کنیم؟ از لاگ مدیا همراه ما باشید.

در حال حاضر تعداد زیادی اپلیکیشن وجود دارد که به ما امکان می‌دهد استفاده از چیزهای مختلفی را که می‌توانیم به‌طور معمول استفاده کنیم شبیه‌سازی کنیم، بنابراین این فرصت را به ما می‌دهند که مجبور به خرید این محصولات نباشیم و در هزینه‌های ما صرفه‌جویی زیادی داشته باشیم.

در این مورد ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه می‌توان از یک گوشی هوشمند به‌عنوان کنترل ریموت استفاده کرد تا بتوانید عناوین مورد علاقه خود را بدون نیاز به سرمایه‌گذاری بیش از حد لازم بازی کنید، اگرچه همیشه بهتر است از یک دستگاه جانبی خاص استفاده کنید.

چگونه می‌توانم اندروید خود را از راه دور از آیفون کنترل کنم؟

برای دستگاه‌های کنترل کننده (آیفون یا آی پد)

  • از طریق Safari یا هر مرورگر تلفن همراه دیگر، از AirDroid Personal Web Client (web. airdroid. Com) دیدن کنید.
  • به همان حساب شخصی AirDroid در سرویس گیرنده وب AirDroid Personal وارد شوید.
  • روی نماد کنترل از راه دور ضربه بزنید، سپس می‌توانید دستگاه‌های اندرویدی خود را از دستگاه‌های iOS خود از راه دور کنترل کنید

چرا باید از تلفن همراه خود به عنوان کنترلر استفاده کنیم؟

این امکان وجود دارد که در مواقع خاصی بخواهید از یک کنترلر برای بازی استفاده کنید، اما آن را در دست ندارید، یا به سادگی به‌دنبال هزینه کردن به اندازه خرید یک ابزار جانبی خوب از این سبک نباشید. به‌همین دلیل است که در این مواقع همیشه خوب است بدانیم چه جایگزین‌هایی داریم و یکی از آن‌ها استفاده از تلفن همراه خودمان به‌عنوان کنترلر برای این منظور است.

روش بسیار ساده‌ای است، زیرا برنامه‌ای است که یک کنترل ریموت مجازی را از تلفن هوشمند شبیه‌سازی می‌کند، و اتصال را هم از طریق USB و هم برای Wifi امکان‌پذیر می‌کند، که سازگاری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اگرچه لازم به ذکر است که نمی‌توان از آن در کنسول‌ها استفاده کرد، زیرا خود توسعه دهندگان اجازه نمی‌دهند. در مورد ما این کنترلر مجازی را در یک سری بازی تست کرده‌ایم و باید بگوییم که عملکرد آن ما را برای بهتر شدن شگفت‌زده کرده است.

این کنترل امکان تغییر سبک را نیز ارائه می‌دهد، به‌طوری که اگر تلفن همراه ما دارای ژیروسکوپ است، می‌توانیم از آن مانند یک فرمان استفاده کنیم، علاوه بر این به وضوح رابطی را که ارائه می‌دهد برای تطبیق آن با کاربری آن تغییر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 9 محصول جالب و نوآورانه برای خانه هوشمند

چگونه گوشی هوشمند خود را به یک کنترلر تبدیل کنیم

برای انجام این کار، به سادگی نصب برنامه HandyGamePad هم بر روی دستگاه تلفن همراه و هم بر روی رایانه ما است. برای انجام این کار، ما می‌خواهیم به شما گام به گام نحوه انجام آن و همچنین کارهایی که برای اتصال آن باید انجام دهید، نشان دهیم :

  • ابتدا برنامه را از وب‌سایت رسمی دانلود می‌کنیم.
  • هم برنامه و هم درایورها را نصب می‌کنیم (هر دو در یک نصب کننده هستند)
  • همچنین اپلیکیشن موبایل را از پلی‌استور دانلود می‌کنیم.
  • برنامه دسکتاپ را شروع می‌کنیم و پنجره‌ای با یک «شکاف رایگان» ظاهر می‌شود.
  • دکمه «شروع» را که در پایین برنامه ظاهر می‌شود فشار می‌دهیم.
  • همچنین برنامه را از تلفن همراه خود شروع می‌کنیم و کنترل از راه دور مجازی ظاهر می‌شود.
  • در تلفن هوشمند خود، دکمه‌ای را با لوگوی برنامه که در مرکز آن قرار دارد فشار می‌دهیم.
  • «Connect» را فشار می‌دهیم، پس از این آموزش نحوه اتصال کنترلر ظاهر می‌شود، این کار را می‌توان از طریق Wifi یا USB انجام داد، اگر از طریق Wifi این کار را انجام دهیم باید در همان شبکه رایانه شخصی ما باشد.
  • زمان اتصال را انتخاب می‌کنیم و پس از آن پنجره‌ای ظاهر می‌شود که اگر دستگاه ما را از طریق Wifi یا USB وصل کرده‌ایم، مکان آن را مشخص می‌کند، روی آن کلیک کنید.
  • سپس زمان استفاده ظاهر می‌شود، زیرا می‌توانیم به مدت ۱۰ دقیقه به‌صورت رایگان از آن استفاده کنیم، پس از گذشت این زمان باید دوباره آن را وصل کنیم، اگر تبلیغی را دیدیم می‌توانیم به مدت ۲۰ دقیقه از آن استفاده کنیم، و اگر نسخه PRO را با قیمت یورو خریداری کنیم. ۳، می‌توانیم به طور نامحدود از آن استفاده کنیم.
  • هنگامی که زمان استفاده انتخاب شد، به‌طور خودکار متصل می‌شود و می‌توانیم بازی را شروع کنیم.

لازم به ذکر است که نسخه پولی علاوه بر زمان استفاده نامحدود، امکان اتصال تعداد بیشتری تلفن همراه به یک کامپیوتر را نیز ارائه می‌دهد که برای افرادی که می‌خواهند چیزی را به‌صورت محلی با دوستان خود بازی کنند، بسیار عالی است.

سوالات متداول

1. آیا می‌توانم از تلفن خود به‌عنوان ریموت RF استفاده کنم؟

 Rewote دستگاه تلفن همراه iOS / Android شما را به یک کنترل از راه دور واقعی تبدیل می‌کند. Rewote از طریق یک روش راه اندازی یک مرحله‌ای به روتر وای فای خانگی شما متصل می‌شود. سپس می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از مکان قرار داد.

2. آیا استفاده از AirDroid رایگان است؟

حساب رایگان: ۲۰۰ مگابایت سهمیه داده از راه دور ماهانه. وقتی از سهمیه استفاده می‌شود، حساب رایگان نمی‌تواند از AirDroid Personal در حالت از راه دور استفاده کند. حساب پریمیوم: هیچ محدودیتی برای حساب پریمیوم وجود ندارد و می‌توانید آزادانه از تمام خدمات از راه دور

3. آیا می‌توانم بدون Wi-Fi از تلفن خود به‌عنوان کنترل تلویزیون استفاده کنم؟

فروشگاه Google Play را باز کنید و برنامه Google TV را نصب کنید. مطمئن شوید که تلویزیون و تلفن شما در یک شبکه Wi-Fi هستند. اگر تلویزیون شما Wi-Fi ندارد، می‌توانید از بلوتوث برای اتصال تلفن و تلویزیون خود نیز استفاده کنید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *