Search
Close this search box.

جزئیات پوکو F6 قاتل پرچمداران، قبل از عرضه فاش شد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
مشخصات گوشی پوکو F6

پوکو به‌زودی می‌تواند گوشی‌های هوشمند سری POCO F6 را در بازارهای بین المللی معرفی کند. 91Mobiles Hindi به‌طور انحصاری جزئیات رم، فضای ذخیره سازی و سنسور دوربین گوشی هوشمند Vanilla پوکو F6 را فاش کرده است.

POCO F6: مشخصات مورد انتظار

منابع صنعتی 91Mobiles Hindi فاش کرده اند که POCO F6 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX920 عرضه خواهد شد.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که این دستگاه دارای یک دوربین دوگانه است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX882 سونی و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی سونی IMX 355 است. همچنین گفته شده است که وانیلی F6 دارای سنسور OmniVision OV20B40 برای سلفی است که تصور می‌شود یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی باشد. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این مورد در حال حاضر در دسترس نخواهد بود.

این گزارش می‌افزاید که نمایشگر AMOLED دستگاه آینده با Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. POCO جک هدفون 3.5 میلی‌متری را به‌همراه دستگاه نخواهد داشت، درست مانند گوشی‌های هوشمند اخیراً عرضه شده.

گفته می‌شود این گوشی هوشمند از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 SoC بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 پشتیبانی کند. اظهارات نشان می‌دهد که این تبلت به‌عنوان یک برند جدید برای Redmi Turbo 3 که اخیراً در چین در کنار تبلت Redmi Pad Pro عرضه شده است، عرضه خواهد شد.

همچنین انتظار می‌رود پوکو اف 6 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و نرخ تجدید 120 هرتز باشد. این گوشی هوشمند HyperOS مبتنی بر اندروید 14 را اجرا خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که دستگاه از فناوری شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی می‌کند.

برای یادآوری، POCO F6 اخیراً در سایت صدور گواهینامه BIS با شماره مدل 24069PC21I ظاهر شد که نشان می‌دهد عرضه در هند نزدیک است. با این حال، POCO هنوز این جزئیات را تایید نکرده است. زمانی که جزئیات تایید شده منتشر شد، شما را در جریان خواهیم گذاشت، پس با ما همراه باشید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *