، ،

نحوه کاهش حجم ویدئو در شیائومی، بدون نیاز به نصب برنامه

گلنوش احدی
اشتراک‌گذاری در:
کاهش حجم ویدوئو
کاهش حجم ویدوئو

فهرست مطالب

با ارتقاء دوربین­‌ها، علاوه بر کیفیت ویدئوها حجم ویدیوها هم افزایش یافته و صدها مگابایت یا حتی گیگابایت را اشغال می­‌کنند. و البته فرآیند ارسال این ویدئوها، چه از طریق ایمیل و چه از طریق هر پلتفرم پیام‌­رسان دیگری مانند WhatsApp یا Telegram بسیار دشوار می‌­شوند و شما نیاز به کاهش حجم ویدئو دارید.

اگر شیائومی دارید، خوشبختانه HyperOS ابزارهای جدیدی را در برنامه گالری پیاده‌سازی کرده است که به شما امکان می‌دهد هر ویدیویی را با گوشی خود بدون نیاز به نصب برنامه‌های شخص ثالث فشرده کنید. این فشرده‌سازی به روشی فوق العاده سریع و واقعاً ساده انجام می‌­شود.

علاوه بر این، این ابزار نه تنها فیلم‌ها را فشرده می­‌کند، بلکه به شما این امکان را می­‌دهد تا کیفیت نهایی را نیز خودتان انتخاب کنید. در فرآیند فشرده‌سازی انتخاب کیفیت و در نتیجه آن انتخاب حجم پس از فشرده‌سازی بر عهده خودتان است.

کاهش حجم ویدئو با شیائومی بدون نیاز به نصب برنامه‌

اگر ویدیویی دارید که حجم زیادی را اشغال می‌کند و ایمیل شما اجازه ارسال آن را به شما نمی‌دهد یا هنگام اشتراک‌گذاری آن از طریق یک برنامه دیگر آپلود آن خیلی زمان می‌برد، می‌توانید آن را با گوشی شیائومی خود فشرده کنید.

برای انجام این کار، فقط این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. وارد برنامه گالری شوید و ویدیویی را که می‌‍خواهید فشرده کنید باز کنید.
  2. پس از آن روی سه نقطه کلیک کرده و از منوی باز شده Compress video  را انتخاب کنید.
  3. کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بسته به حجم ویدئو کمی صبر کنید تا فشرده‌سازی به پایان برسد.

به این روش ساده می‌توانید هر ویدیویی را با شیائومی، Redmi یا POCO خود فشرده‌سازی کنید. این نمونه­‌ای است از امکانات HyperOs که شما را از نصب برنامه­ بی­‌نیاز می­‌کند. فقط در نظر داشته باشید که سیستم عامل گوشی و برنامه گالری شما آپدیت باشد.

اگر شیائومی ندارید خواندن مقاله نحوه کاهش حجم یا سایز ویدیو بدون کاهش کیفیت آن را به شما توصیه می‌کنیم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *