،

 آیفون پلاس در سال 2025 نام دیگری پیدا می کند

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
 آیفون پلاس در سال 2025 نام دیگری پیدا می کند

هر ساله اپل سری آیفون را در چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس معرفی می‌کند. اما گویی در سال 2025 باید شاهد تغییری کوچک اما قابل توجه باشیم. به گفته جف پو تحلیلگر شناخته شده صنعت، اپل سال 2025 سری آیفون 17 را با تغییری در نام همراه خواهد کرد. این یعنی سال بعد خبری از آیفون 17 پلاس نیست و باید منتظر رونمایی آیفون 17 اسلیم باشیم.

این مدل طراحی باریک دارد و از متریال باکیفیت همچون سری پرو در آن استفاده خواهد شد. گذشته از آن آیفون 17 پرو مکس پرچمدار با فناوری جدید “metalens” برای حسگرهای مجاورت همراه خواهد شد. این به اپل امکان خواهد داد که داینامیک آیلند را در دستگاه نسل بعدی کوچک‌تر کند بدون اینکه فیس‌آیدی حضور آن حذف شود.

آیفون 17 اسلیم به عنوان مدل جایگزین پلاس عرضه خواهد شد و همچنان با مدلی دارای نمایشگر بزرگ رو به رو هستیم. دستگاه بدنه باریک و شیک دارد و می‌تواند نظر مخاطب را جلب کند. پو افزود که آیفون 17 و 17 اسلیم با 8 گیگ رم و پردازنده اپل A19 عرضه خواهند شد.  همچنین هر چهار عضو سری آیفون 17 دارای دوربین سلفی 24 مگاپیکسل هستند. 

البته این گزارش تایید شده نیست و باید آن را شایعه دانست. تا رونمایی سری آیفون 17 هم فاصله بسیاری داریم و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره کرد. سری آیفون 16 امسال نیز همچون قبل چهار مدل دارد که شامل آیفون 16 پلاس، استاندارد، پرو و پرو مکس می‌شود. این سری علاوه بر سخت افزار بهتر، دو مدل استاندارد و پلاس آن با طراحی جدید ماژول دوربین عمودی همراه هستند.

اما دو مدل پرو تغییر چندانی در طراحی ندارند. البته باید بیان داشت که یک کلید ضبط ویدئو در قسمت کناری آنها اضافه خواهد شد. تاکنون چنین کلیدی در آیفون‌ها تعبیه نشد. در بخش سخت افزاری دوربین 48 مگاپیکسل عقب حفظ خواهد شد و یک پردازنده A18 برای دو مدل پایه و یک چیپ A18 پرو برای دو مدل پرو در نظر گرفته خواهد شد.

برای کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند تا هفته‌های آینده شاهد انتشار اطلاعات جدیدی باشیم.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *