Search
Close this search box.

گلکسی رینگ یک LED چشمک زن خواهد داشت!

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
گلکسی رینگ یک LED چشمک زن خواهد داشت!

انتظار داریم سامسونگ گلکسی رینگ را در رویداد آینده Galaxy Unpacked که برای 10 جولای تدارک دیده رونمایی کند. این رونمایی همراه با گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 انجام می‌گیرد.

با این حال، ما در حال حاضر به لطف افشای اطلاعاتی، شایعات، اطلاعات زیادی در مورد این حلقه پیدا کردیم. حضور در پلتفرم‌های صدور گواهی آخرین اخبار مربوط به یکی از ویژگی‌های گلکسی رینگ است که امکان می‌دهد با استفاده از برنامه Find Samsung یک LED روی حلقه را فعال کنید تا چشمک زن باشد.

اپلیکیشن Samsung Find در حال حاضر به شما امکان داده تا انواع دستگاه‌های گلکسی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌ها، هدفون‌ها و موارد دیگر را بیابید. این برنامه اخیراً به نسخه جدیدتر به‌روزرسانی شده، جایی که Assemble Debug رشته‌هایی از کد را پیدا کرده که توسعه ویژگی «حالت گمشده» را برای Galaxy Ring فاش کرد.

اگر گوشی شما قادر به اتصال به حلقه برای فعال کردن ویژگی چشمک زن نباشد، برنامه Find Samsung به شما اطلاع خواهد داد. گذشته از آن این ویژگی همچنین به کاربران اجازه داده تا حساب سامسونگ را قفل کرده تا هیچ فرد دیگری نتواند از طریق حلقه به اطلاعات شخصی دسترسی داشته باشد.

در حالی که طبق گزارش، گلکسی رینگ برای استفاده مداوم طراحی شده، اگر به طور تصادفی حلقه را در جای خود قرار دهید، حالت گمشده همچنان یک ویژگی مفید است. با این وجود، ویژگی در حال حاضر در دست توسعه بوده و سامسونگ احتمالا این ویژگی را با محصول نهایی ارائه نخواهد کرد.

حلقه Oura یک محصول موجود در فضا، ویژگی مشابهی برای کمک به کاربر در یافتن دستگاه نداشت. تنها زمانی وارد حالت محدود شده که فردی بخواهد با یک دستگاه جدید متصل شود. این حالت به کاربر اجازه داده تا از طریق برنامه Oura در دستگاه لینک داده شده، تمام اطلاعات گجت را حذف کنند.

به هر حال باید منتظر ماند تا گلکسی رینگ عرضه شود و تایید گردد سامسونگ چنین گجت پوشیدنی کارآمدی را به مخاطب ارائه می‌دهد. شاید چنین ویژگی در نسل بعدی تعبیه شود و نسل اول فاقد آن باشد. بنابراین باید تا جولای منتظر ماند و مشخص شود گلکسی رینگ پرحاشیه چگونه حلقه‌ای است.

در رویداد بعدی گوشی‌های تاشو هم معرفی می‌شود. انتظار داریم نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ با معرفی در جولای، اواخر همان ماه یا آگوست به بازار برسند و سری ساعت گلکسی واچ 7 هم در راه است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *