،

هوآوی میت 70 سری آیفون 16 را در بخش هوش مصنوعی شکست خواهد داد!

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
هوآوی میت 70 سری آیفون 16 را در بخش هوش مصنوعی شکست خواهد داد!

هوآوی تصمیم دارد سری میت 70 پرچمدار را در نیمه دوم سال 2024 معرفی و عرضه کند. متاسفانه تاکنون اطلاعات چندانی از محصول هوآوی منتشر نشد اما اکنون یک سری جزئیات به بیرون درز کرد.

در جدیدترین گزارش، اسمارت پیکاچو، افشاگر Weibo فاش کرد که سری میت 70 هواوی، طراحی دوربین دایره‌ای میت 60 را خواهند داشت. این طرح از سری میت 30 تغییر نداشته و همچنان مورد استفاده بود. اگرچه سری میت 50 با طراحی متفاوت عرضه شد. به نظر رسیده سری میت 70 نیز این روند را پیش گیرد.

افشاگر فاش کرد که سری میت 70 هواوی به طور مستقیم با سری آیفون 16 رقابت می‌کند و نه تنها در بحث سخت افزاری قوی هستند، بلکه هوش مصنوعی و نرم افزار قابل توجهی دارند.  

اسمارت پیکاچو مدعی است که سری میت 70 قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی با تمرکز بر تصویربرداری با هوش مصنوعی و “AI Life” دارد. همچنین شایعه شده که اپل ویژگی هوش مصنوعی را در iOS 18 و سری آیفون 16 تعبیه خواهد کرد.

جالب بوده که مشاهده کنیم این گوشی‌های جدید در زمینه هوش مصنوعی چه ویژگی دارند. درباره سری میت 70 هواوی جزئیات کافی نیست و گفته شده این سری یک سنسور جدید OmniVision CMOS دارند و به تراشه جدید Super Core Kirin مجهزند.

علاوه بر این، گوشی‌ها با سیستم عامل جدید هواوی HarmonyOS NEXT همراه می‌شوند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. در دیگر خبرها هوآوی اخیرا عضو چهارم از سری گوشی Enjoy 70 میان را با نام Enjoy 70s معرفی کرد. مدل‌های دیگر این سری در سال 2023 رونمایی و عرضه شدند و شامل مدل‌هایی چون Enjoy 70 ،Enjoy 70 Pro و برخی دیگر می‌شوند. اکنون نوبت معرفی یک مدل دیگر رسیده که شباهت فاحشی به سری پرچمدار اخیر پیورا 70 دارد.

Enjoy 70s دارای نمایشگر 6.75 اینچی IPS LCD با طراحی ناچ بوده و عقب آن از طراحی پیورا 70 برخوردار است که شامل برجستگی بزرگ مستطیل شکل با حفره دوربین بزرگ می‌شود. نمایشگر وضوح HD+ دارد و نرخ نوسازی آن هم 90 هرتز بوده و یک حسگر اثرانگشت جانبی هم تدارک دیده شد.

گذشته از آن یک کلید فیزیکی اختصاصی Enjoy X برای دسترسی به برنامه‌های پرکاربرد هم محقق شده است. در قسمت جلو باید به دوربین سلفی 8 مگاپیکسل اشاره کرد و در عقب نیز سیستم دوربین دوگانه متشکل از حسگر واید 50 مگاپیکسل و ماکرو 2 مگاپیکسل با فلاش LED دارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *