گوگل دوباره در حال دستکاری در ساختار ابزار خود برای مشتریان نهایی اندروید است. جدیدترین آزمایش مستلزم طراحی مجدد نوار جستجوی پشتی است، عملکردی که ابتدا در سال 2021 راهاندازی شد و بعداً در اواخر سال 2023 بازسازی شد. این بار، Google طراحی مجدد نوار پایه محصول 3 را با یک تجارت تحلیل داخلی بررسی میکند.
علیرغم اینکه از Google Analysis در اندروید استفاده میشود، یک فرد خوش شانس بهطور تصادفی به این نوار پایه بازطراحی شده برخورد کرده است. این جایگزین شامل اجزای محصول 3، همراه با نشانگر تب تبلتی است که از قبل در نسخه iOS در نظر گرفته شده بود، اما پس از یک نگاه اجمالی، بهسرعت در اندروید دیده شد. 9to5Google گزارش داد که معرفی مجدد آن اجزای ساختاری اهدافی را برای افزایش قوام برنامه Google در سراسر پلتفرم ها دارد.
جستجوی پیشرفته برای کارهای تخصصی: رسیدگی به نگرانیهای خریداران
در بالای نوار پایین یک موضوع جستجوی بلند قرار دارد که قبلاً برای بخش اصلی فید مطالعه منحصر بهفرد بود. در جدیدترین طراحی مجدد، این ویژگی تسلط در جستجو حتی در وب سایت نتایج جستجو مشاهده میشود، در حالیکه برخی از افراد اندازهگیری آن را بسیار اغراقآمیز میدانند. صرفنظر از مسائل ظاهراً در مورد استفاده از صفحه Home، طراحی مجدد نیاز به نشان “Google” را در بالا ریشه کن میکند و با ورود سریع به فیلترهای تجزیه و تحلیل تغییر میکند.
کسب درآمد از تخصص کاری مولد جستجو (SGE)
در اطلاعات مختلف، گوگل در حال فکر کردن به کسب درآمد از بخش جستجوی Generative Encounter (SGE) خود است. SGE که تقریباً بعد از 12 ماه دوباره راهاندازی شد، تخصص تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی را در اختیار خریداران قرار میدهد. در حالی که در ابتدا توسط آزمایشگاههای جستجو قابل دسترسی بود، جدیدترین تجربیات نشان میدهد که گوگل در حال آزمایش بالقوههایی است تا قابلیتهای جستجوی مشخص شده مبتنی بر هوش مصنوعی را در تامینکنندگان عضویت با کیفیت بالا بگنجاند.
علاوه بر این، X برای مشترکین با کیفیت بالا در میان طیف وسیعی از رقبا، چت ربات Grok را گسترش میدهد.
این تغییر ممکن است SGE را در کنار Gemini Superior به جزیی از رده 19.99 دلاری Google An AI با کیفیت بالا تبدیل کند. با این وجود، گوگل اطمینان میدهد که هیچ طرحی برای حذف تبلیغات از تخصص رایج جستجوی Google وجود ندارد. با این حال، انتخاب مربوط به شروع این طرح مبتنی بر اشتراک در انتظار است. مدیران گوگل چشم اندازهای کاملاً متفاوتی را در نظر میگیرند، که شامل ارائه ویژگیهای انتخابی SGE برای خریداران کاملا رایگان است.