Search
Close this search box.

گوگل می‌گوید آخرین کاهش سرعت یوتیوب به تبلیغات مرتبط نیست

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
گوگل تایید کرده است که آخرین کندی‌هایی که مردم در یوتیوب تجربه می‌کنند به جنگ آن علیه مسدودکننده‌های تبلیغات مرتبط نیست.

گوگل تایید کرده است که آخرین کندی‌هایی که مردم در یوتیوب تجربه می‌کنند به جنگ آن علیه مسدودکننده‌های تبلیغات مرتبط نیست.

موج جدیدی از کاهش سرعت در هفته گذشته به کاربران وارد شد و بسیاری از آنها به Reddit مراجعه کردند تا از این مشکل شکایت کنند. کاربران یوتیوب گزارش دادند که با فعال کردن مسدودکننده‌های تبلیغات، با تاخیرهای بزرگی در پلتفرم مواجه شده‌اند. برخی با اشتراک YouTube Premium نیز با کاهش سرعت روبرو هستند زیرا از مسدودکننده‌های تبلیغات برای مقاصد دیگر استفاده می‌کنند. به‌طور عجیبی، گوگل تایید کرده است که مسدود کننده‌های تبلیغات هیچ ارتباطی با این مشکل در حال انجام ندارند.

این شرکت در بیانیه‌ای به Android Central گفت: گزارش‌های اخیر از کاربرانی که بارگذاری با تأخیر را در YouTube تجربه کرده‌اند، به تلاش‌های ما برای شناسایی مسدودکننده‌های آگهی ارتباطی ندارد. این شرکت افزود: «مرکز راهنمایی ما نکات عیب‌یابی را برای کاربرانی که مشکلاتی را تجربه می‌کنند ارائه می‌کند.

کاهش سرعت یوتیوب

قطعاً ارزش دارد که مراحل عیب‌یابی پیشنهاد شده توسط Google را دنبال کنید، اما توجه به این نکته نیز مهم است که عملکرد YouTube بدون شک در صورت استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغات تحت تأثیر قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به استفاده از آخرین نسخه‌های AdBlock و AdBlock Plus نیز باشد.

به گفته ریموند هیل، توسعه‌دهنده uBlock Origin، رگرسیون برای کسانی که ایده استفاده همزمان از AdBlock و AdBlock Plus را داشتند، سخت‌تر می‌شود. او توضیح می‌دهد که مشکل به‌جای فشار دادن کدهای جدید توسط گوگل برای کاهش سرعت یوتیوب، مربوط به مسدودکننده‌های تبلیغات است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *