،

شرکت‌های مخابراتی مطرح ژاپنی برای پشتیبانی فاجعه دست به کار شدند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
خدمات مخابراتی زلزله ژاپن 2024

اپراتورهای مخابراتی بزرگ ژاپن به کاربران این امکان را می‌دهند که ثبت‌نام کنند و بررسی کنند که آیا پس از زلزله‌ای عظیم در مرکز ژاپن، سالم اند یا خیر. چهار اپراتور بزرگ NTT Docomo ، KDDI، Softbank و Rakuten Mobile اکنون یک تابلوی پیام فاجعه را اداره می‌کنند. کاربران می‌توانند وضعیت ایمنی خود را در پیام‌های متنی به اینترنت ارسال کنند. اطلاعات را می‌توان از تلفن‌های هوشمند، سایر تلفن‌های همراه و رایانه‌های شخصی بررسی کرد. اپراتورهای تلفن ثابت NTT East و NTT West نیز خدمات شماره گیری پیام صوتی اضطراری اضطراری را ارائه می‌دهند. کاربران باید از تلفن‌های همراه یا معمولی 171 را شماره‌گیری کنند. وقتی شماره تلفن آنها وارد می‌شود، پیام‌ها ضبط می‌شوند. هنگام شماره گیری 171 و وارد کردن شماره تلفن می‌توان پیام‌ها را پخش کرد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *