Search
Close this search box.

ظهور و سقوط Threads: چرا خیز اولیه از بین رفت؟ رقیب X باید چکار کند؟

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
سقوط کاربران تردز - لاگ مدیا

در ماه جولای، پاسخ متا به توییتر در قالب یک اپلیکیشن با نام Threads داده شد. روزهای ابتدایی بسیار طوفانی بود زیرا Threads سریع‌ترین اپلیکیشنی بود که توانسته به مرز ۱۰۰ میلیون کاربر برسد. با تبدیل شدن توییتر به X و هرج و مرج در پلتفرم تحت رهبری ایلان ماسک، سر و صدای زیادی در اطراف Threads به‌وجود آمد. با این حال، به گویی که هیجان اولیه کاملاً از بین رفته است زیرا به‌نظر نمی‌رسد کاربران زمان زیادی را در Threads صرف کنند. طبق یک پست وبلاگ توسط شرکت تحلیلی Similar Web، استفاده از برنامه تردز 79٪ کاهش یافته است. «Threads در اوایل ماه جولای راه‌‌اندازی بزرگی داشت که به دلیل ورود فوری کاربران اینستاگرام به برنامه اجتماعی جدید مبتنی بر متن، تقویت شد. با این حال، رونق کاربران فعال Threads دوام نیاورد».

آمارها خوب به‌نظر نمی‌رسند

به گفته این شرکت، اپلیکیشن Threads در اندروید در ۷ جولای به ۴۹.۳ میلیون کاربر فعال روزانه در سراسر جهان رسید. با این حال، در ۷ آگوست، این اپلیکیشن به ۱۰.۳ میلیون کاربر فعال روزانه کاهش یافت.

در ایالات متحده، اوج استفاده از Threads در 7 ژوئیه 2.3 میلیون کاربر فعال روزانه بود، در مقایسه با حدود 576.000 کاربر تا 7 آگوست. میانگین زمانی که کاربران فعال روزانه با این برنامه سپری می‌‌کردند در سراسر جهان حدود 14 دقیقه شروع شد، اما به طور قابل توجهی در ایالات متحده بالاتر بود: تقریباً 21 دقیقه در 7 ژوئیه. طبق برآورد داده‌های Similar Web، تا 7 آگوست، این میزان به 3 دقیقه کاهش یافت.
از سوی دیگر، به نظر می‌رسد X به خوبی کار می‌کند. X تنها در اندروید ۱۰۰ میلیون کاربر فعال روزانه داشته است و طبق داده‌ها، آن‌ها به طور مداوم حدود ۲۵ دقیقه در روز را در آن وقت صرف می‌کنند.

آنچه Threads باید انجام دهد

به گفته Similar Web، تردز همچنین بسیاری از محتوای جذابی را که باعث ماندن کاربران در X (توئیتر) می‌شود را ندارد. این چیزی است که مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا نیز به آن اذعان کرده است. او در طی تماس با سرمایه‌‌گذاران شرکت در ماه گذشته گفت که Threads باید یک تجربه کاربری خاص‌تر ایجاد کند. این باید چیزی باشد که مردم دوست داشته باشند، بنابراین باید متناسب با بازار محصول باشد. هنگامی که آن را دریافت کردید، نتیجه ممتنع نیست. بنابراین بسیاری از افراد ممکن است یک تجربه را دوست داشته باشند، اما شما باید آن را طوری تنظیم کنید که اعداد و ارقام بالا بروند تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند دلگرم شده و به کار با آن ادامه دهند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *