سامسونگ در 2023 بر بازار گوشی‌های هوشمند آمریکای لاتین حکومت کرد

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
تسلط سامسونگ بر بازار گوشی امریکای چنوبی و لاتین

سامسونگ بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان است و در دهه گذشته یا بیشتر همینطور بوده است. در بازارهای آمریکای لاتین نیز بسیار خوب عمل می‌کند. اکنون، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این شرکت تا چه میزان در منطقه آمریکای لاتین جایگاه خوبی دارد و برندهای دیگر چقدر از شرکت کره جنوبی فاصله دارند.

بیشترین سهم بازار گوشی امریکای لاتین سامسونگ

بر اساس گزارش جدیدی از Abhilash Kumar، تحلیلگر صنعت در TechInsights، سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2023 با سهم بازار 33 درصد، بزرگترین برند گوشی هوشمند در آمریکای لاتین بود. نسبت به سال گذشته تغییری در سهم بازار نداشته است. در حالی که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته 0.3 درصد کاهش داشت، بازار آمریکای لاتین با سرعت 14.2 درصد بهبود یافت. بنابراین، عملکرد خوب سامسونگ در اینجا برای تجارت کلی این شرکت بسیار مهم بوده است.

موتورولا دومین برند بزرگ گوشی‌های هوشمند در آمریکای لاتین بود و 18 درصد از بازار را به خود اختصاص داد. با این حال، محموله‌های آن در مقایسه با سه ماهه سوم 2022 دو درصد کاهش یافت. شیائومی سومین برند بزرگ گوشی‌های هوشمند در منطقه بود، زیرا این شرکت 16 درصد از سهم بازار را در اختیار داشت. فروش شرکت چینی گوشی‌های هوشمند نسبت به سال گذشته 40 درصد بهبود یافته است.

عملکرد اپل در سه ماهه سوم 2023 در آمریکای لاتین 7 درصد بهبود یافته است. سهم بازار آن 10 درصد در منطقه بود که به هیچ وجه بد نیست، به خصوص با توجه به اینکه ASP (متوسط قیمت فروش) آن بسیار بالاتر از سایر برندهای گوشی هوشمند در جهان است. Transsion که گوشی‌های هوشمند را با سه برند (Infinix، Itel و Tecno) به فروش می‌رساند، رشد چشمگیری داشته است و 167 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است. 9 درصد از بازار را در اختیار داشت.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *