،

اپل‌ واچ‌های آینده صفحه ساعت را با رنگِ بند و لباس‌های شما مطابقت می‌دهند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
ست کردن رنگ بند اپل واچ

بسیاری از افراد ممکن است صفحه ساعت اپل واچ خود را با رنگِ بند یا حتی رنگ لباس خود هماهنگ کنند. با حق ثبتی که برای این ابداعات وجود دارد، اپل ممکن است در آینده این فرآیند را خودکار کند. طبق گزارشی که توسط Apple Insider منتشر شده است، اپل حق اختراعی با عنوان «دستگاه‌های الکترونیکی با سنسورهای نمونه‌گیری رنگی» را دریافت کرده است.

هماهنگی رنگ چگونه کار خواهد کرد

طبق اسناد ثبت اختراع، اپل واچ ممکن است با حسگر نوری عرضه شود که می‌تواند رنگ اشیاء خارجی را اندازه‌گیری کند. در ثبت اختراع توضیح می‌دهد: «در طول عملیات نمونه‌برداری رنگ، نمایشگر ممکن است نور را به سمت شی خارجی جلوی نمایشگر ساطع کند در حالی که حسگر نور اندازه‌گیری‌های رنگ را جمع‌آوری می‌کند.

نمایشگر ممکن است نورهایی با رنگ‌های مختلف ساطع کند و حسگر نور ممکن است مقداری از نور بازتابیده شده را برای هر رنگ تشخیص دهد، که به نوبه خود ممکن است برای تعیین رنگ جسم خارجی، طبق پتنت، استفاده شود.
اپل همچنین می‌تواند برای تعیین رنگِ بند ساعت به الگوریتم مخصوص بند ساعت تکیه کند و ممکن است از الگوریتم مخصوص لباس برای تعیین رنگ لباس استفاده کند. سند ثبت اختراع بیشتر توضیح می دهد: «مدار کنترل ممکن است رنگ را روی صفحه نمایش نشان دهد به طوری که صفحه ساعت با لباس کاربر یا با بند ساعت کاربر مطابقت داشته باشد.»
بنابراین اگر کاربر صفحه اپل واچ را به پیراهن یا شلوار جین نشان دهد، رنگ آن به‌طور خودکار تغییر می‌کند. به همین ترتیب در حالت گروهی نیز برای چند نفر به یک شکل کار می‌کند.
باید گفت که شرکت‌های فناوری، از جمله اپل، هزاران پتنت را ثبت می‌کنند و همه آن‌ها در همان موقع مشخص نمی‌شوند. همچنین، هیچ جدول زمانی خاصی برای این پتنت ها وجود ندارد. با این اوصاف، بند و صفحه ساعت هماهنگ با رنگ، ویژگی است که بسیاری از کاربران ممکن است در نهایت به آن دست یابند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *