،

اپل AirPod «جدید» را با آیفون 15 عرضه می‌کند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
ایرپاد آیفون 2023 - لاگ‌مدیا

اپل قرار است سری آیفون 15 را در رویدادی در 12 سپتامبر عرضه کند. طبق گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، غول فناوری کوپرتینویی همچنین قصد دارد یک جفت AirPod «به‌روز» را در همان رویداد رونمایی کند. انتظار می‌رود این ایرپادهای جدید از شارژ USB-C پشتیبانی کنند.
در این گزارش آمده است: «برای مطابقت با آیفون‌های جدید، اپل ایرپادهای به‌روزرسانی‌شده را در این رویداد معرفی می‌کند که شامل پورت شارژ USB-C است».

شایعات در مورد عرضه ایرپاد توسط سازنده آیفون با کیس شارژ سازگار با USB-C ماه‌هاست که وجود دارد. سال گذشته، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل نیز ورود AirPod با پشتیبانی از USB-C را پیش‌بینی کرد. با این حال، آخرین گزارش مشخص نکرده است که آیا AirPods Pro با کیس شارژ USB-C نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که AirPod Pro احتمالاً در اواخر سال 2023 با یک جعبه شارژ USB-C به‌روزرسانی می‌شود. در همین حال، ارجاعات سطح کد پنهان به AirPods جدید و یک کیس شارژ جدید در iOS 16.4 در ماه مارس کشف شد.

رویداد آیفون 15

رویداد آیفون 15 اپل با نام “Wonderlust” قرار است در 12 سپتامبر در آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار شود. علاوه بر ایرپاد، انتظار می‌رود که این شرکت در تمامی مدل‌های آیفون 15، پورت لایتنینگ را با شارژر USB-C جایگزین کند.
این شرکت باید این تغییر را انجام دهد تا با مقررات اتحادیه اروپا مطابقت داشته باشد. در این رویداد، اپل ممکن است از واچ سری 9 و نسل دوم واچ اولترا نیز رونمایی کند. تا چند هفته دیگر جزئیات بیشتر مشخص خواهد شد.
جدا از این، چندین محصول و لوازم جانبی دیگر اپل وجود دارد که ممکن است در روزهای آینده نیاز به آپدیت به USB-C داشته باشند. این لیست شامل AirPods Max، MagSafe Battery Pack، Magic Mause، Magic Keyboard، Magic Trackpad، آداپتورهای مختلف و غیره است. لازم به ذکر است که این شرکت قبلاً Siri Remote را با درگاه USB-C در سال 2022 به روز کرده است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *