،

بهترین بازی های اندروید 2024

زارعی
اشتراک‌گذاری در:
بهترین بازی های اندروید 2024

امروزه شمار بازی های اندروید با توجه به افزایش گوشی های اندروید در حال افزایش هستند. این بازی ها با توجه به هیجاناتی که دارند، نزد کاربران دارای محبوبیت خاصی هستند. اگر شما نیز به دنبال تجربه بهترین و جدیدترین بازی های اندروید هستید، شما را به مطالعه ادامه این مطالب دعوت می کنیم:

 

1. Chess

chess یکی از رایج ترین بازی هایی است که از زمان گذشته تاکنون بین مردم رایج بوده است. این بازی به صورت حضوری و رو میزی نیز انجام می شود. نام اصلی این بازی شطرنج است که بدون شک با آن آشنایی کامل دارید. تاکنون بیش از ۵۰ میلیون کاربر این بازی را از طریق برنامه های مختلف دانلود کرده اند. این بازی یک بازی هوشی است که باعث افزایش تمرکز و بالا بردن ضریب هوشی در تمام سنین می شود. روزانه تعداد بسیار زیادی از مردم از طریق اپلیکیشن های مختلف به بازی شطرنج می پردازند شما نیز می توانید با دانلود کردن این بازی به جمع این افراد بپیوندید.

 

2. Score Hero

score Hero یکی دیگر از بازی های رایج امروزی است که بسیاری از مردم را به سمت خود کشانده است. این بازی به گونه است که شما در سنایورهای مختلف آن اجازه گل زدن به تیم رقیب را به دست می آورید. این بازی را می توان روی گوشی های اندروید نصب کرد. با استفاده از آن می توان وقت آزاد و حوصله سر بر خود را پر نمود. لازم است بدانید که در این بازی علاوه بر این که می توانید به تیم رقیب گل بزنید، می توانید حرکت های مختلف دیگری مانند پاس دادن را نیز تجربه کنید که این اامر باعث افزایش جذابیت این بازی شده است.

این بازی جزء یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های 2023 و 2024 است و باعث می شود حتی بعد از ماه ها بازی کردن، همچنان از آن لذت ببرید. برای کسانی که به فوتبال علاقه زیادی دارند توصیه می شود بازی score Hero را روی گوشی های اندروید خود نصب کنند و در مواقع مورد نیاز از آن استفاده و نهایت لذت را ببرند.

 

3.  Holedown:

این بازی نیز جزو یکی از بازی های پر طرفدار و و مهیج است که باعث سرگرمی شما می شود. Holedown یک نسخه جدید و کاملا بروز است که می تواند شما را به سمت خود بکشاند. هدف شما در این بازی این است که صفحه داده شده را از بلاکی ها خارج کنید. برای شروع به شما تعدادی توپ با یک صفحه داده می شود. شما موظف هستید هر بلاک را با توپ های مورد نظر از بین ببرید. این بازی خالی از پرداخت درون برنامه ای و تبلیغ است، به همین دلیل افراد بیشتری را به سمت خود کشانده است.

 

4. Choice of Robots

اگر شما از آن دست افرادی هستید که می خواهید  قدرت تصمیم گیری خود را افزایش دهید و همچنین قصد دارید به یک داستان دلنشین گوش دهید، می توانید بازی choice of Robots که یک بازی اندروید است را نصب کنید. این بازی به گونه ای است که ابتدا داستان را می شنوید و سپس تصمیم گیری می کنید و به ادامه این بازی فوق العاده جذاب می پردازید. این تصمیم به گونه ای است که در ادامه بازی متوجه خواهید شد. اگر شما جزء کسانی هستید که به Visual Novel علاقه دارید، حتما choice of Robots را دانلود کنید. سپس آن را نصب و از آن نهایت لذت را ببرید.

 

5.  Love you to Bist

این بازی به گونه است که Love you to Bist منهدم شدن معشوقه اش را می بیند و سعی می کند تکه های پخش شده آن را جمع آوری و سپس و دوباره آن ها را سر هم کند. این بازی می تواند برای ساعاتی شما را وارد چالش و سرگرم کند. درست است که این بازی از هیجانان زیاد برخوردار نیست، اما جزو یکی از بهترین بازی های اندروید 2024 است که شما می توانید برای ساعاتی از طریق آن خود را سرگرم کنید.

Love you to Bist

6. Marching Order

این بازی یک نوع پازل است که هدف اصلی آن افراد کم سن سال است. آن ها می توانند با استفاده از این بازی، ضریب هوشی خود را افزایش دهند. در این بازی شما یک گروه تشکیل شده از حیوانات را هدایت می کنید، که هر کدام از این حیوانات نیازهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال در این بازی طوطی دوست دارد در میان دو حیوان دارای پشم قرار بگیرد. در حالی که فیل دوست دارد نزد انسان بایستد. در این بازی شما باید نیاز هر کدام از حیوانات را بر طرف کنید تا بتوانید به مرحله بعد راه یابید.

 

7.  Simon Tatham’s puzzles

اگر شما به بازی های موبایلی علاقه ندارید و قصد دارید سرگرم یک بازی کلاسیک شوید، حتما simon Tatham’s puzzles را انتخاب کنید. این بازی مانند سودوکو است و دارای 39 پازل مختلف می باشد که در صورت پاسخ صحیح به مرحله بعد هدایت می شوید. این بازی فوق العاده جذاب و ساده است و می توانید اوقات فراغت خود را از این طریق سپری کنید. در ضمن این بازی باعث افزایش اطلاعات عمومی شما نیز می شود. لازم است بدانید که بازی مورد نظر یکی از برترین بازی های اندروید می باشد.

 

8. Meteorfall: journeys

این بازی جزو بازی های کارتی و اندروید است و تفاوت های اساسی با دیگر بازی ها دارد. امروزه بازی های کارتی باتوجه به محبوبیتی که به دست آورده اند بسیار زیاد شده اند، اما در حال حاضر یکی از بهترین و محبوب ترین این بازی ها Meteorfall: journeys است. در این بازی دشمنان شما هیولاهایی هستند که شما تصمیم می گیرید با آن ها به مبارزه بپردازید یا بدون مبارزه از کنار آن ها رد شوید. این بازی در دسته بازی های پر هیجان قرار گرفته است.

 

9.  Modern Combat Versu

Modern Combat Versus اولین سری این بازی است که فاقد داستان می باشد و صرفا یک بازی آنلاین به حساب می آید. این بازی به گونه ای طراحی شده است که دارای تمی آیند نگرانه می باشد که باعث جذابیت و محبوبیت بیشتر این بازی اندرویدی شده است. با وجود تمام تغییراتی که تاکنون روی این بازی به وجود آمده است، بازهم در دسته محبوب ترین و جذاب ترین بازی ها اندروید قرار می گیرد.

Modern Combat Versu

10. Another Eden

این بازی نیز یکی از محبوب ترین بازی های اندروید است که فاقد پرداخت های درون برنامه ای می باشد. Another Eden به گونه ای طراحی شده است که برنامه های دیگر را تبلیغ نمی کند. همان طور که می دانید تبلیغ کردن باعث اذیت شدن شما می شود و مخاطب را از ادامه بازی دلسرد می کند. این بازی داستان پسری را روایت می کند که به گذشته باز می گردد و در تلاش است با استفاده از کاراکترهای مختلف، دنیا را نجات دهد.

 

11. Rusty Lake Hotel

در این بازی شما باید حیواناتی که در باطن انسان ظاهر می شوند را سلاخی کنید، تا از این طریق بتوانید غذاهای مهمان هتلتان را فراهم کنید. این بازی ترسناک نیست فقط با نوعی طنز خاص و تاریک مواجه هستید که باعث افزایش هیجان بازی می شود. Rusty Lake Hotel به دلیل محبوبیت فراوانی که دارد، در دسته بهترین بازی های اندروید 2024 قرار گرفته است.

 

12. UnCiv

UnCiv یک ورژن جدید و استراتژی است که سازندگان آن در تلاش هستند نمونه کاملا بروز آن را بدون کم و کاست در اختیار کاربران قرار دهند. این بازی جزء بازی های اندرویدی است که تاکنون توانسته نظر مخاطبان را به سوی خود جلب نماید.

 

13. Battle Chasers: Nightwar

Battle Chasers: Nightwa از دیگر بازی های محبوب اندروید است که تاکنون کاربران زیادی آن را از برنامه های مختلف دانلود نموده اند. این بازی مانند برخی دیگر از بازی ها فاقد پرداخت درون برنامه ای و تبلیغ است. وجود چنین عواملی باعث می شود که شما از این برنامه نهایت لذت را ببرید.

 

14.The House of Da Vinci

این بازی نیز جزو بازی های محبوب و اندروید است که در آن از یک محیط به محیط دیگر می روید و سعی می کنید با چرخاندن و لمس اشیاء باعث حل کردن پازل های داده شده شوید. در این بازی نمی توان گفت چقدر طول می کشد تا شما یک مرحله را به پایان برسانید، اما در کل یک بازی هیجان انگیز است و مطمئنا از آن لذت خواهید برد.

The House of Da Vinci

سخن آخر

امروزه با توجه به پیشرفت های مختلفی که در زمینه علم و تکنولوژی صورت گرفته است برنامه و بازی های مختلفی در حال طراحی شدن می باشند. بازی های اندروید جزء بهترین و پر طرفدارترین بازی ها می باشند. در بین بازی های مختلف، شطرنج یکی از بهترین بازی هایی است که برای تمامی سنین مناسب است و باعث افزایش ضریب هوشی کاربران می شود. امیدواریم با استفاده از این مطالب بتوانید بهترین بازی ها را انتخاب و در اوقات فراغت نهایت لذت را از آن ها ببرید.

 

 

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *