،

قابلیت های جدید چت بات bing

زارعی
اشتراک‌گذاری در:
قابلیت های جدید چت بات bing

مایکروسافت چند وقت پیش از تغییرات و ویژگی های بسیار جدیدی برای بینگ چت خبر داده بود. در حال حاضر چت بات bing ویژگی ها و بهبودهای بزرگی را در اختیار کاربرانی که موبایل دارند، قرار داده است. تغییراتی که می توان نام برد؛ چت متنی برای نسخه موبایل مرورگر اج، ویجت Bing هم برای iOS و هم اندروید نیز طراحی شده است. ما در ادامه قصد داریم شما را با قابلیت های جدید چت بات bing بیشتر آشنا کنیم. برای آشنایی بیشتر تا با قابلیت های جدید چت بات bing شما را به مطالعه ادامه این مطالب دعوت می کنیم:

ویجت موبایل بینگ چت

مایکروسافت یک ویجت موبایل نیز برای کاربران iOS و اندروید ارائه کرده است. برای این که بتوانید سریع تر به بینگ چت دسترسی پیدا کنید، این اجازه را به شما می دهد تا آن را به صفحه اصلی گوشی خود اضافه نمایید. این ویجتی که طراحی شده است شامل آیکون Bing می شود که برای ورود مستقیم به بینگ چت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ناگفته نماند که یک آیکون میکروفون نیز برای پرسیدن سوال در این ویجت طراحی شده است. خبر خوب این است که ویجت بینگ چت در دسترس کاربران  iOS و اندروید بدون هیچ گونه مشکلی قرار گرفته است.

جالب است این موضوع را بدانید که مایکروسافت کیبورد  SwiftKeyخود را نیز به طور کامل به روز رسانی کرده است. با این کار می توانید روی موبایل از این کیبور برای پیام هایی که نوشته شده استفاد کنید و از طریق آن، پیام ها را به برنامه های پیام رسان و ایمیل ها انتقال دهید. موضوع جالب این است که در صفحه کلید SwiftKey یک مترجم مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده است. چت های گروهی اسکایپ نیز به بینگ چت مجهز شده اند. فقط کافی است که در اسکایت Bing@ را تایپ نمایید تا چت باتی که در مایکروسافت طراحی شده است به پرسش ها و مکالمات شما پاسخ دهد.

آیا مرورگر هوش مصنوعی Bing مایکروسافت رایگان است؟

همان گونه که مطلع هستید چت بات هوش مصنوعی فعلا به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است. اما شایعاتی نیز وجود دارد که نسخه ChatGPT را با اشتراک ماهانه 20 دلار می خواهند ارائه دهند. اما با وجود تمامی این شایعات، در حال حاضر استفاده از بینگ جدید مایکروسافت به طور کاملا رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است. درست است که این مرورگر یک سرویس کاملا رایگان است، اما می تواند برخی از مشاغل را از بین ببرد. یک نسخه کاملا کاربردی که در عین حال یک تهدید نیز برای برخی از مشاغل محسوب می شود. مشاغلی که در بخش جوابدهی به سوالات هستند را می توان با چت بات بینگ انجام داد. در نتیجه می توان گفت: این مشاغل در آینده نه چندان دور از بین خواهند رفت.

 

مزایای استفاده از چت بات bing

مزایای استفاده از چت بات bing

چت بات bing دارای مزایای بسیاری است که فقط چندین مورد از این مزایا را نام خواهیم برد. برخی این مزایا عبارتند از:

  • چت بات bing می تواند یک راه سریع با رابط کاربری بسیار پر قدرت باشد که مشکلات اوپن ای آی و چت جی پی تی را به هیچ عنوان نخواهد داشت.
  • در چت بات bing شما نیازی به تغییر دهنده آی پی یا ثبت نام به عنوان کاربر خارجی ندارید.
  • چت بات bing توانسته است رابط کاربری ساده‌ تری نسبت به بقیه مرورگرها باشد. همچنین هیچ قیمتی ندارد و به طور رایگان است و به شما این اجازه را می دهد تا از chatgpt4 استفاده نمایید.
  • چت بات bing در دسترس همگان قرار دارد اما استفاده از اوپن ای آی با سختی‌هایی همراه است.
  • رایگان بودن و دسترسی راحت به این شبکه، یکی از بهترین مزایای آن است.

محدودیت چت بات بینگ چیست؟

چت بات بینگ هرچند که قابلیت بسیاری در تولید متن های مختلف دارد، اما محدودیت هایی نیز دارد. چت بات بینگ هر نوع متنی را با موضوع های مختلفی که می خواهید را نمی تواند تولید کند. اگر شما مسائلی در مورد خشونت و یا متن های توهین آمیز را بخواهید تولید کند، این برنامه به شما متن مورد نظر را نمی دهد. تنها کاری که می کند از نویسنده آن متن اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهد. کاربر از چت بات بیگ فقط می تواند 20 سوال بپرسد و اگر بخواهد بیشتر از آن به سوالات خود ادامه دهد، باید مجددا چت بات را راه اندازی کند و به سوالات خود ادامه دهد. این محدودیت پرسش و پاسخ می تواند نشانه ضعف چت بات بینگ باشد که مسلما شرکت مایکروسافت این ضعف را رفع خواهد کرد.

 

محدودیت چت بات بینگ چیست؟

سخن پایانی

در سال های گذشته شاهد تاثیرات بسیار هوش مصنوعی در زندگی انسان ها بوده ایم. مهمترین دستاورد در زمینه هوش مصنوعی، حاصل پژوهش های شرکت مایکروسافت است. چت بات bing نیز یکی از دستاورد های این شرکت است که به صورت رایگان در دسترس عموم قرار می گیرد. شما می توانید آن را روی موبایل های همراه خود نیز داشته باشید. سیستم عامل های گوشی شما باید اندروید و ios باشد، این برنامه بر روی جاوا هیچ گونه کارایی ندارد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *