،

واتس‌اپ ویژگی چند حساب کاربری و رابط کاربری جدید را آزمایش می‌کند

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
واتس اپ دو اکانت

اپلیکیشن پیام‌رسان فوری محبوب واتس‌اپ که متعلق به متا است، به آزمایش ویژگی‌ها و تغییرات جدید برای بهبود تجربه کاربر ادامه می‌دهد. بر اساس گزارش WABetaInfo، این شرکت اکنون به‌روزرسانی جدیدی را از طریق برنامه بتا Google Play ارائه کرده است. با این به‌روزرسانی، واتس‌اپ به طور گسترده‌ای یک ویژگی چند اکانتی را برای کاربران اندرویدی عرضه کرد. در کنار این، واتس‌اپ همچنین یک رابط تنظیمات برنامه بازطراحی شده را برای آزمایش کنندگان بتا اضافه کرد. هر دوی این تغییرات اکنون برای آزمایش‌کنندگان بتا بیشتری در دسترس هستند.

قابلیت چند اکانت واتس‌اپ

پیش از این، ویژگی چند اکانت واتس‌اپ تنها برای تعداد معدودی از آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس بود. با این ویژگی جدید، واتس‌اپ به آزمایش‌کنندگان اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از برنامه‌های موازی یا شبیه‌سازی‌شده، حساب دیگری را به همان دستگاه اضافه کنند.

کاربران می‌توانند مستقیماً در تنظیمات واتس‌اپ یک حساب کاربری اضافی در همان دستگاه اضافه کنند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد مکالمات خود را از چندین حساب با یک برنامه مدیریت کنند.
علاوه بر این، این برنامه مکالمات و اعلان‌ها را از هم جدا نگه می‌دارد و کاربران را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به دستگاه‌های مختلف یا برنامه‌های موازی، بین حساب‌ها در یک دستگاه جابجا شوند.

این ویژگی فرآیند استفاده از چندین اکانت در یک دستگاه را ساده می‌کند و نیازی به راه‌اندازی یک حساب کاربری جداگانه واتس‌اپ، حتی از یک دستگاه دیگر، را از بین می‌برد. شایان ذکر است که کاربران ممکن است بتوانند تنها یک حساب اضافی به برنامه خود اضافه کنند. با این حال، واتس‌اپ ممکن است این محدودیت را در به‌روز رسانی بعدی برنامه افزایش دهد.

رابط تنظیمات برنامه جدید واتس‌اپ

به طور مشابه، یک رابط جدید برای تنظیمات برنامه و یک تب پروفایل نیز قبلاً برای چند آزمایش کننده بتا در دسترس بود. آخرین به‌روزرسانی بتای واتس‌اپ برای اندروید که اکنون در فروشگاه Google Play در دسترس است، این دو ویژگی به‌طور گسترده برای آزمایش‌کنندگان بتای بیشتری ارائه می‌شود.
رابط کاربری جدید تنظیمات، تجربه مدرن‌تری را در حین پیمایش در میان گزینه‌های مختلف برنامه به کاربران ارائه می‌دهد. مهم است که توجه داشته باشید که به‌روز رسانی همچنین شامل یک برگه پروفایل بازطراحی شده درست در لیست چت است. این بخش باز کردن تنظیمات برنامه را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *