، ،

خبر خوب برای واردکنندگان! حسگر کارآمد و جدید خانه هوشمند Ikea، کمتر از 10 دلار

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
Ikea سه حسگر خانه هوشمند جدید را راه اندازی کرد: همه جزئیات

شرکت ایکیا سه حسگر جدید Zigbee را عرضه کرده است که مقرون به‌صرفه و در عین حال کارآمد هستند. سنسورها شامل Parasoll است که یک سنسور در و پنجره است. Vallhorn، یک سنسور حرکت. و Badring، یک سنسور نشت آب. این سنسورها کمتر از 10 دلار قیمت دارند و انتظار می‌رود در نیمه اول سال 2024 برای خرید در سراسر جهان در دسترس باشند.


Parasoll یک سنسور استاندارد پنجره و در است که می‌تواند به‌راحتی نصب شود تا هنگام شناسایی یک رویداد باز/بسته شدن، زبانه‌ی در را ثبت و گزارش کند. علاوه بر این، بدون نیاز به خرید یا پیکربندی هاب هوشمند Ikea Home ، می‌توان آن را مستقیماً با یک لامپ Ikea جفت کرد. قیمت آن در اروپا 9.99 یورو است.

سنسور حرکت Vallhorn را می‌توان هم در داخل و هم در فضای باز استفاده کرد و دارای حفاظت پاشش IP44 است که آن را از باران در امان نگه می‌دارد. این سنسور حرکت را تشخیص می‌دهد و می‌تواند چراغ‌ها یا سایر چیزهای اتوماتیک را فعال کند. این لامپ با سه باتری قلمی کار می‌کند و می‌توان آن را به راحتی جفت کرد تا 10 لامپ هوشمند Ikea را بدون نیاز به هیچ گونه تنظیمات اضافی کنترل شود. سنسور Vallhorn دوام بیشتری خواهد داشت، زیرا به جای باتری سکه‌‍ای در سنسور کوچکتر از باتری بزرگ استفاده می‌شود. این سنسور 7.99 یورو قیمت دارد.

سنسور آب Badring دارای یک آژیر داخلی (60dBA در 1 متری) است که در صورت تشخیص نشت آب بلافاصله به شما اطلاع می‌دهد. همچنین در صورت نصب هاب Ikea Dirigera، می‌توانید اعلان‌های تلفن همراه را از طریق برنامه هوشمند Ikea Home دریافت کنید. نصب حسگرهایی مانند این می‌تواند با شناسایی نشتی‌ها قبل از اینکه آسیب قابل توجهی ایجاد کند، در هزینه‌های زیادی برای صاحبان خانه صرفه‌جویی کند. هزینه سنسور آب Badring 9.99 یورو است.
حسگرهای کوچک و سفید به‌طور یکپارچه در سراسر خانه ترکیب می‌شوند و با هاب Dirigera IKEA سازگار هستند. فقط سنسور Vallhorn با ورودی قدیمی Tradfri کار می‌کند.

+برای آشنایی با دیگر محصولات خانه‌های هوشمند، روی این لینک کلیک کنید

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *