،

لپ تاپ باریک ایسوس Zenbook 13 2024 معرفی شد

جهانداری
اشتراک‌گذاری در:
لپ تاپ باریک ایسوس Zenbook 13 2024 معرفی شد

ایسوس به تازگی لپ تاپ جدید Zenbook 13 2024 را معرفی کرد که در کنار طراحی باریک، مشخصات کلیدی قابل توجهی دارد که جذاب است.

این مدل جدیدترین عضو خانواده ذنبوک بوده که با ویژگی‌های پیشرفته همراه شد. در کنار طراحی باریک، وزن کم آن موجب می‌شود تا قابل حمل باشد و تنها 1 کیلوگرم وزن دارد.

این مدل به پردازنده سریع Core Ultra 7 155U اینتل تجهیز شده که آن را نسبت به رقبا متمایز می‌کند. دستگاه جدید در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه خواهد شد که نسخه آبی 1208 دلار و نسخه خاکستری 1278 دلاریست. در سوی دیگر از 11 مارس یا 21 اسفند نیز برای خرید دردسترس خواهد بود.

مشخصات کلیدی ایسوس Core Ultra 7 155U

مشخصات کلیدی ایسوس Core Ultra 7 155U

 این نوت بوک به نمایشگر 13 اینچی 2K اولد با شدت روشنایی 600 نیت مجهز شده که پوشش 100 درصدی از طیف رنگی P3 دارد و نسبت کنتراست 1میلیون: 1 را ارائه می‌دهد. همچنین با استاندارد TUV به محافظت از چشم هم می‌پردازد. دستگاه کالبیراسیون بالایی داشته و تجربه کاربری چشم نوازی را رقم خواهد زد.

این دستگاه دارای پردازنده نسل چهاردهم Core Ultra 7 155U اینتل است که با فرکانس 4.8 گیگاهرتزی توربو سرعت عمل بالایی ارائه می‌دهد. پردازنده یک چیپ 12 هسته‌ای بوده که 14 رشته دارد و از NPU یا پردازشگر عصبی هم بهره می‌برد. در سوی دیگر بیش از 200 میلیارد پارامتر را به صورت آفلاین نیز انجام خواهد داد.

Zenbook 13 2024 گزینه ارتباطی متنوعی از جمله جک هدفون 3.5 میلیمتری، پورت USB-A 3.2 Gen2، HDMI2.1 و دو درگاه Thunderbolt USB-C را رقم می‌زند. انرژی دستگاه توسط یک باتری 63 وات ساعتی تامین شده و عمرباتری هم به 16 ساعت برای پخش ویدئو FHD می‌رسد.   

این نوت بوک سبک طراحی مینیمالیستی را حفظ می‌کند و ضخامت بدنه آن تنها 1 سانت بوده و با متریال آلیاژ منیزنیم- آلومینیومی دوام بالایی از خود نشان می‌دهد. در سوی دیگر باید به نمایشگری کم حاشیه با پنل اولد هم اشاره کرد که رنگ را زنده و محتوا چشم نواز نمایش می‌دهد. 

شرکت تایوانی با مجموعه نرم افزاری جدیدی چون ایسوس  Hall، تجربه کاربر را افزایش داده، که دارای اولد  Care برای افزایش عمر صفحه نمایش و عملکردهای دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود کنفرانس ویدیویی است.

این لپ‌تاپ دارای صدای پانورامای Dolby برای صدای فراگیر، صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه برای تایپ در نور کم، و استاندارد MIL-STD 810H برای دوام بالاست. همچنین دارای یک دوربین دوگانه مادون قرمز با وضوح FHD+ بوده و  یک سنسور نور محیط برای تنظیمات خودکار صفحه نمایش هم در آن تعبیه شد.

محصول ایسوس یک گزینه عالی برای افرادی بوده که به دنبال لپ تاپی کم وزن و کارآمد برای سفر هستند تا نیازشان را برآورده سازد.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *