،

اکنون می‌توانید حساب‌های شخصی تلگرام را به حساب‌های تجاری تبدیل کنید

ارشادی
اشتراک‌گذاری در:
تلگرام بیزینس نسخه‌ای مانند واتس‌اپ بیزین خواهد بود

پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام روز چهارشنبه اعلام کرد که کاربرانی که در اپلیکیشن چت دارای حساب‌های شخصی هستند، اکنون می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه، آنها را به حساب‌های تجاری تبدیل کنند. این به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعاتی مانند مکان و ساعات کار را فهرست کنند، که ممکن است برای کافه‌های کوچک و صاحبان مغازه مفید باشد.

برخی از دیگر ویژگی‌های حساب‌های تجاری شامل سازماندهی چت‌ها با برچسب‌های رنگی، استفاده از پیام‌های خوشامدگویی خودکار یا پیام‌های پیوسته، و میانبرهایی برای پاسخ‌های سریع است. دوروف در کانال خود گفت که تلگرام قصد دارد ویژگی‌های تجاری بیشتری را در این ماه راه‌اندازی کند، از جمله راهی برای ادغام چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای خدمات مشتریان.

مطالب مرتبط: متا سه ویژگی جدید واتس‌اپ بیزینس را اعلام کرد

حساب‌های تجاری تلگرام می‌توانند به‌طور یکپارچه چت‌بات‌ها را به‌عنوان منشی‌های نامرئی خود اضافه کنند تا به همه یا برخی چت‌ها پاسخ دهند. با هوش مصنوعی، این ربات‌های گفتگو می‌توانند اتوماسیون خدمات مشتری را به سطح کاملا جدیدی برسانند.

تلگرام در تلاش است تا با این ویژگی‌های جدید با واتس‌اپ بیزینس که سال گذشته از مرز 200 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرد، رقابت کند. با این حال، یک تفاوت عمده این است که تلگرام برای استفاده از ویژگی‌های تجاری هزینه اشتراک می‌گیرد، در حالی که واتس‌اپ برای درآمدزایی به نوع مکالمات و فراوانی چت‌ها متکی است.

واتس‌اپ متعلق به متا سال گذشته بسیاری از ویژگی‌های تجاری را معرفی کرد، از جمله پیام‌های مشتری شخصی و جریان‌ها برای تکمیل تراکنش‌های تجارت الکترونیک بدون خروج از برنامه.

در طول دو سال گذشته، تلگرام بر افزایش کسب و کار خود از طریق اشتراک‌های ممتاز، کیف پول رمزنگاری خود نگهداری و حراج نام‌های کاربری ممتاز تمرکز کرده است. این برنامه چت که بیش از 800 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، همچنین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پلتفرم تبلیغاتی خود در این ماه با برنامه اشتراک درآمد برای کانال‌ها است.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *