Search
Close this search box.

بهترین موزیک پلیر‌های اندروید برای لذت بردن از موسیقی

گلنوش احدی
اشتراک‌گذاری در:
بهترین اپلیکیشن های موریک پلیر اندروید

با وجود تعداد بسیار زیاد برنامه‌­های موزیک پلیر در Play Store احتمالاً پیدا کردن بهترین برنامه مناسب با نیازهای شما کمی چالش برانگیز خواهد بود. اگر به دنبال یک تجربه موسیقی بی‌نظیر بر روی دستگاه اندروید خود هستید، با ما همراه شوید. چه دنبال برنامه‌­ای برای پخش آنلاین موسیقی باشید، چه برنامه پخش آفلاین رایگانی مدنظرتان باشد، این مقاله به شما کمک می‌­کند تا با برخی از بهترین موزیک پلیرهای اندروید آشنا شوید. این برنامه‌ها توانسته‌اند جای خود را در میان کاربران بیابند و به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردشان، محبوبیت زیادی کسب کرده‌­اند.

Spotify: Music and Podcasts

Spotify  یک سرویس موزیک پلیر برای انواع پلتفرم‌­ها است. یکی از دلایل محبوبیت این برنامه پلی لیست­‌های آن می‌باشد.  در این برنامه شما نه تنها می‌­توانید پلی لیست‌­های مورد علاقه خود را تنظیم کنید، بلکه خود Spotify هم بعد از مدتی با کمک هوش مصنوعی پلی لیست­‌های فوق العاده­ای با توجه به سلیقه شما پیشنهاد می‌­دهد. علاوه بر این در Spotify پادکست‌­های بسیار زیادی هم در دسترس شما قرار دارد. به جرأت می‌­توان گفت این برنامه از نظر تنوع موسیقی و پادکست بهترین محسوب می­‌شود.

این استریم ممکن است کیفیت صدای بالایی در اختیار شما قرار ندهد، اما تنوع بسیار زیاد آهنگ‌ها و خوانندگان شما را مجذوب خود می­‌کند. به طوری که شما می‌توانید در هر ژانری، آهنگ مورد علاقه خود را در آن بیابید و به ندرت پیش می‌­آید که نتوانید موسیقی مورد نظر خود را پیدا کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های مورد نظر را دانلود کرده و به صورت آفلاین درون خود برنامه به آن‌ها گوش دهید.

Spotify به تازگی کتاب‌های صوتی را نیز برای تعداد محدودی از کشورها به برنامه خود اضافه کرده است.

بیشتر بخوانید: Spotify با وجود مشکلات مالی، عرضه کتاب‌های صوتی را گسترش می‌دهد

پخش آنلاین موریک
بهترین موزیک پلیر
اسپاتیفای

توجه داشته باشید که استفاده از اسپاتیفای برای یک ماه رایگان است و پس از آن باید برای استفاده اشتراک تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به خرید اشتراک این برنامه اگر امکان پرداخت دلاری ندارید، از سایت‌های معتبر داخلی اشتراک تهیه کرده و به دنیای بی‌نهایت موسیقی درون Spotify وارد شوید. این برنامه را می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید.

YouTube Music

اگر به اکوسیستم Google  علاقه دارید، احتمالاً از YouTube Music استفاده می‌­کنید یا نام آن را شنیده­‌اید. این برنامه برای کسانی که به دنبال پخش آهنگ­‌های خود در رابط کاربری آشنای YouTube هستند، انتخاب خوبی است. این برنامه­ ی بسیار محبوب که بالای یک بیلیون دانلود داشته است، آهنگ‌­های بی­شماری از سراسر دنیا در اختیار شما قرار می­‌دهد.

دقیقاً مانند Spotify، لیست‌های پخش تولید شده به صورت خودکار در دسترس هستند و مطابق علایق شما تنظیم می‌شوند. اگر دسترسی به اینترنت دارید و تبلیغ‌­های این برنامه شما را اذیت نمی­‌کند، نسخه رایگان این برنامه قطعاً برای شما مناسب است.

یوتیوب
یوتیوب موزیک
یوتیوب موزیک پلیر

این برنامه بر روی گوشی‌های اندروید جدید به صورت پیش فرض وجود دارد و فقط کافی است با اکانت گوگل خود وارد شوید. برای نصب روی سایر گوشی‌ها می‌توانید از طریق گوگل پلی اقدام کنید.

مطالب مرتبط: دانلود خودکار پادکست‌ها از یوتیوب موزیک

AIMP

برنامه AIMP یکی از بهترین موزیک پلیرهای اندرویدی است که از فرمت‌های مرسوم مانند MP3، MP4 و FLAC پشتیبانی می‌کند. این برنامه طراحی مینیمالی دارد و قابلیت‌های شخصی‌سازی زیادی از جمله امکان تغییر تم به شما می‌دهد.

رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و سرراست است و به‌راحتی می‌توانید از بخش‌های مختلف آن بهره ببرید. این برنامه اکولایزر خوبی نیز دارد. شما می‌توانید علاوه بر افکت‌های پیش فرض، در صورت داشتن دانش کافی خودتان حالت ایده آل را تنظیم کنید.

در قسمت تنظیمات گزینه‌هایی برای قالب‌بندی، کنترل حرکات و معیارهای نمایش داده شده در نام فایل در حین پخش، پیدا خواهید کرد. و اگر دوست دارید در حین رانندگی لیست مورد علاقه‌­تان را گوش کنید، AIMP از Android Auto پشتیبانی می‌کند.

موزیک پلیر
بهترین موزیک پلیر اندرویدی
برنامه AIMP

این برنامه نسخه ویندوز هم دارد. می‌توانید به غیر از گوشی اندرویدی خود این برنامه را به روی لپ‌تاپ ویندوزی خود نیز داشته باشید. این برنامه را به‌صورت رایگان از گوگل پلی قابل دانلود و نصب است.

Musicolet Music Player

اگر به‌دنبال موزیک پلیری سبک و کم حجم هستید که بتوانید بدون نیاز به اینترنت آهنگ­‌های مورد علاقه روی گوشی خود را گوش دهید و نیازی هم به قابلیت‌های عجیب و غریب ندارید Musicolet یکی از بهترین انتخاب‌های موجود است.

Musicolet به استایل رابط کاربری خیلی اهمیت می‌­دهد. اگرچه ممکن است گاهی اوقات کمی شلوغ به‌نظر برسد، و به اندازه دیگر برنامه‌­های موزیک پلیر قابل تنظیم نیست. این برنامه از قابلیت‌هایی نظیر متن آهنگ چسبیده، پخش ممتد، تایمرهای خواب، میانبرهایی برای آلبوم، تم‌های روشن و تاریک، و ویژگی پشتیبان‌گیری و بازیابی، اکولایزر، Android Auto و قابلیت‌های کاربردی دیگر پشتیبانی می‌کند. در عین حال حجم آن کم است و فضای زیادی را روی گوشی شما اشغال نمی‌کند.

موزیک پلیر موریکالت

شما می‌توانید این برنامه را به‌صورت کاملا رایگان از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

Neutron Music Player

موزیک پلیر نوترون ممکن است به اندازه بسیاری از گزینه‌های موجود جذاب به‌نظر نرسد، اما به جرأت می‌­توان گفت یکی از بهترین انتخاب‌­ها برای صدای با وضوح عالی است.

نوترن
نترون
نوترن موزیک پلیر

این برنامه دارای ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از همه کدک­‌های صوتی، اکولایزر پارامتریک، پخش بی‌نقص و هر ویژگی دیگری است که از یک برنامه موسیقی درجه یک انتظار دارید. اگرچه رابط کاربری کمی قدیمی و ضعیف به‌نظر می‌رسد، فناوری پشت برنامه باعث درخشش این نسخه می‌شود.

VLC for Android

سنت گرایان VLC را برای اندروید به‌دلیل سادگی قابل اعتماد و کاربردهای فراوان آن دوست دارند. کسانی که به‌دنبال طراحی پیشرو هستند، چیز زیادی در اینجا پیدا نمی‌کنند. نکته مثبت این برنامه این است که علاوه بر پشتیبانی انواع فرمت فایل­‌های صوتی، فایل­‌های ویدیوئی با فرمت‌­های مختلف نیز در این برنامه قابل پخش است.

وز ال سی
موزیک پلیر وی ال سی
پخش موریک

این برنامه‌­ی رایگان و بدون تبلیغ، از Android TV  هم پشتیبانی می­‌کند. آن را می‌توانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

Radio Javan

بهترین برنامه پخش موسیقی ایرانی که می‌توانید به کمک آن به موسیقی‌ خواننده‌های مختلف ایرانی به‌صورت آنلاین گوش دهید، برنامه رادیو جوان است. این برنامه در کاربران ایرانی محبوبیت بالایی دارد و در گوگل پلی بیشتر از 10 میلیون بار دانلود شده است. در ابن برنامه با خرید اشتراک می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه خود را دانلود هم کنید، تا بتوانید به‌صورت آفلاین از شنیدن آنها لذت ببرید.

در این برنامه علاوه بر اینکه به آهنگ‌­های خوانندگان ایرانی داخلی و خارجی اعم از جدید و قدیمی دسترسی دارید، می‌توانید از میکس­‌های مختلف آن هم لذت ببرید. دسته‌بندی­‌های متنوع این برنامه برای مناسبت­‌های مختلف بسیار طرفدار دارد.

اپ رادیو جوان
رادیو جوان
موزیک ایرانی

در رادیو جوان می‌توانید آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای ترند شده را مشاهده کنید و با خوانندگان کمتر شناخته شده آشنا شوید. این برنامه از طریق گوگل پلی به آسانی قابل دسترسی و دانلود است.

MediaMonkey

برنامه MediaMonkey طراحی خوبی دارد و برای قابلیت دسته­‌بندی­‌های متنوع بسیار مطرح است. این برنامه با اکولایز قوی کمک می‌­کند تا به موسیقی مورد نظر خود با کیفیت بیشتری گوش دهید. در این برنامه امکان کنترل پخش موسیقی را از صفحه قفل شده گوشی هم دارید.

نکته‌ای که این برنامه را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند این است که شما می‌توانید موزیک‌های موجود به روی گوشی و کامپیوتر خود را تنها از طریق وای فای با هم سینک کنید. مثلاً می‌توانید آهنگ‌های موجود به روی لپ‌تاپ را تنها از طریق وای فای به گوشی اندرویدی خود انتقال دهید.

موزیک پلیر
موزیک پلیر مدیا مانکی
مدیا مانکی

در این مقاله ما تعدادی از مطرح‌­ترین اپلیکیشن‌­های موزیک پلیر اندرویدی را بررسی کردیم. شما می‌­توانید با توجه به نیازهای خود مناسب­‌ترین برنامه را برای گوشی اندرویدی خود انتخاب کنید و از شنیدن موزیک­‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. تجربه‌های خود را از استفاده از این برنامه‌­ها و یا برنامه پیشنهادی خود با ما در میان بگذارید.

نظرات ارزشمند شما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *